سامانه الکترونیکی وقف و نذر قرآن کریم به صورت رسمی آغاز به کار کرد
کد خبر: 3654581
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

سامانه الکترونیکی وقف و نذر قرآن کریم به صورت رسمی آغاز به کار کرد

گروه اجتماعی: سامانه پرداخت الكترونیكی وقف و نذر قرآن كریم برای استفاده در حرم مطهر امام رضا(ع) و اهداء به زائران بارگاه منور رضوی رسماً شروع به فعالیت كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استان قدس رضوی، سیدمرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی وقف و نذر قرآن کریم كه 27 مهرماه با حضور رئیس سازمان فرهنگی و مدیرعامل موسسه انتشارات آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: با اجرای این طرح دلدادگان و عاشقان امام رضا(ع) در سراسر ایران اسلامی می‌توانند با ورود به پورتال پرداخت الكترونیكی نذر بهشتی، به میزان دلخواه قرآن كریم تهیه و برای بهره‌مندی زائران در حرم مطهر رضوی وقف و اهدا کنند.
وی تصریح كرد: در این سامانه كه ذیل پورتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی http://aqr.ir/nazr/quran تعریف شده، امكان مراجعه و خرید قرآن كریم وجود دارد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینكه این طرح با هدف توسعه فرهنگ وقف و نذر اجرایی شده، اظهار كرد: علاوه بر این زائران و مجاوران بارگاه ملكوتی حضرت ثامن الحجج(ع) می‌توانند به دفاتر نذورات حرم مطهر مراجعه و در این طرح نورانی شركت کنند.
وی گفت: در فاز دوم این طرح به دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مراكز استان‌ها نیز قبوض نذر قرآن كریم ارسال خواهد شد كه هموطنان عزیزمان بتوانند در این اقدام مبارك شریك و سهیم شوند.
یادآور می‌شود، در این مراسم ١٠٠ جلد قرآن كریم توسط قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خریداری و اهدا شد.
captcha