افتتاح نمایشگاه خسرو انتقالی در فرهنگسرای معرفت
کد خبر: 3654618
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

افتتاح نمایشگاه خسرو انتقالی در فرهنگسرای معرفت

گروه هنر: از امروز 27 مهرماه نمایشگاه نقاشی خسرو انتقالی در فرهنگسرای معرفت افتتاح می‌شود.

محمد صادق دهنادی، رئیس فرهنگسرای معرفت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره فعالیت‌های اخیر این مرکز اظهار کرد: از امروز 27 مهرماه نمایشگاهی در فرهنگسرای معرفت افتتاح خواهد شد که در آن آثار خسرو انتقالی نقاشی برجسته به نمایش در خواهد آمد. این نمایشگاه راس ساعت 16 با حضور جمع کثیری از هنرمندان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که برخی از آثار آن به مساجد و محراب پرداخته شده، توجهاتی به نقاشی دینی و اسلامی مشاهده می‌شود، البته در کنار آثار دینی، موضوعات آزاد نیز در این نمایشگاه وجود دارد. طبق برنامه‌های در نظر گرفته شده، قرار است نمایشگاه مورد نظر تا 7 آبانماه ادامه داشته باشد. ساعت بازید این نمایشگاه نیز از ساعت 9 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

دهنادی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این مرکز توجه به هنر دینی است، چون معتقدیم اشاعه این شکل از هنر می‌تواند از سنین نوجوانی آغاز شود اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه فرهنگسرا معرفت مراجعه کنند، البته در زمان بازدید قادرند با دیگر بخش‌های فرهنگی این فرهنگسرا نیز آشنا شوند.
captcha