فعالیت احزاب؛ لازمه تحقق مردم‌سالاری دینی و دموکراسی
کد خبر: 3654642
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
خادمی مطرح کرد:

فعالیت احزاب؛ لازمه تحقق مردم‌سالاری دینی و دموکراسی

گروه سیاسی: استاندار لرستان با تاکید بر حرکت متوازن در بخش‌های سیاسی، اظهار کرد: یکی‌از لازمه‌های تحقق مردم‌سالاری دینی و دموکراسی، حضور و فعالیت احزاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، پنج‌شنبه، 27 مهرماه، در نشست دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی لرستان، گفت: تمام احزاب و گروه‌های سیاسی به دولت کمک کنند، این در حالی‌است که باید جلوی زیاده‌روی و افراط احزاب گرفته شود.
وی با تاکید به این‌که مردم‌سالاری و دموکراسی بدون احزاب، بی‌معنا است، اظهارکرد: متاسفانه احزاب در قبل و بعد از انقلاب از نظر محتوایی به‌نحو مطلوب عمل نکرده‌اند.
خادمی با بیان این‌که برخی‌از فعالیت‌های سیاسی، شبه سیاسی می‌شوند، افزود: اگر نبض فعالیت‌های سیاسی تند بزند همه بخش‌ها دچار مشکل می‌شوند، بنابراین باید در این حوزه به‌طور متوازن حرکت کرد.
استاندار لرستان گفت: همه احزاب باید تعمیق‌دهنده فعالیت‌های حزبی و سیاسی باشند و جلوی زیاده‌روی و افراط گرفته شود، هر فعالیتی که به توسعه استان لطمه بزند محکوم و به درد نخور است، لذا فعالیت‌های احزاب با محوریت پشرفت و توسعه استان باشد.

captcha