درخشش حافظ قرآن همدانی در مسابقات کشوری اوقاف
کد خبر: 3654645
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

درخشش حافظ قرآن همدانی در مسابقات کشوری اوقاف

گروه فعالیت های قرآنی: مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: 26 نفر از متسابقین مرحله استانی موفق به ورود به مرحله کشوری شدند که در این میان آقای سجاد قراباغی موفق به کسب رتبه سوم رشته حفظ 20 جزء در چهلمین مسابقات سراسری قرآن کریم شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد کاروند، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان، پنجشنبه، 27 مهر ماه در اختتامیه چهلمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته مسابقات باشکوهی برگزار شد.
وی افزود: 220 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند، 26 نفر نیز از متسابقین مرحله استانی موفق ورود به مرحله کشوری شدند که در این میان آقای سجاد قراباغی موفق به کسب رتبه سوم رشته حفظ 20 جزء در چهلمین مسابقات سراسری قرآن کریم شد.
گفتنی است حنانه خلفی، حافظ خردسال بین المللی نیز در این مراسم حضور داشت، این خردسال قرآنی، حافظ کل قرآن کریم است و تا کنون 20 سفر به لبنان، 4 سفر به ترکیه، روسیه، امارات و بوسنی و هرزگوبین، 4 سفر به عراق و 2 سفر به ترکیه جهت فعالیت قرآنی داشته است.
این نابغه قرآنی، حافظ 20 جزء از ترجمه قرآن کریم نیز هست و در نشانی دقیق صفحات آیات قرآن کریم، مکی و مدنی بودن سوره‌ها، ابتدا و انتهای آیات و ضربی خواندن قرآن تبهر خاصی دارد.
captcha