مؤذن یزدی تجلیل شد
کد خبر: 3654649
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

مؤذن یزدی تجلیل شد

گروه اجتماعی: علی محمد زحمتکش، مؤذن مساجد جوادالائمه و چهارده معصوم(ع) یزد تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، طی مراسمی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از مؤذن جوان و محبوب مساجد جوادالائمه محله اسکان و چهارده معصوم(ع) بلوار رسالت تجلیل به عمل آمد.
محمدصادق فلاحتی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در این رابطه گفت: دومین سال پیاپی است که اهالی مساجد ذکرشده از فعالیت مخلصانه مؤذن مساجدشان علی محمد زحمتکش اظهار رضایت داشته و خواستار تجلیل شایسته از ایشان شده اند.
در لوح تقدیر از این مؤذن چنین آمده است: اذان ندای آزادی، بانگ بیداری از خواب غفلت آور زندگی و جداشدن از جلوه های دنیاست، اذان اعلام زمان دیدار است و اجازه نامه ورود به خانه دوست و اذان گویان روز قیامت با سرافرازی تمام و با قامتی برافراشته تر از دیگران با انبیاء، صدیقین و صالحین محشور می گردند.
از اینکه با ندای ملکوتی اذان پایه های ایمان به خدا را در سرزمین دل مومنین استحکام می بخشید و توفیق دعوت مردم به نماز که «کلید باب بندگی است» شامل حالتان شده است تبریک گفته امیدواریم در این فراخوانی مومنین به سعادت و رستگاری خود نیز به همراه خانواده محترم همواره پیشتاز ضیافت الهی باشید.
captcha