تکمیل ظرفیت مهد قرآن گل‌های شقایق
کد خبر: 3654693
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

تکمیل ظرفیت مهد قرآن گل‌های شقایق

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مهد قرآن گل‌های شقایق وابسته به مؤسسه اسوه تهران به دلیل تکمیل ظرفیت اقدام به نام‌نویسی از خردسالان می‌کند.

زهرا بادی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت اسوه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مهدکودک گل‌های شقایق با محوریت قرآن وابسته به این مرکز به دلیل تکمیل ظرفیت از میان خردسالان علاقه‌مند ثبت نام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه این مهد از خردسالان سه تا شش سال نام نویسی به عمل می‌آورد، عنوان کرد: طی این دوره سوره‌های کوچک قرآن همراه با شعر و قصه، آیات کاربردی‌تر قرآن و احادیث موضوعی، آداب اجتماعی و فردی همراه با بازی به نونهالان طی هشت ماه آموزش داده می‌شود.
بادی با اشاره به بهره‌گیری از مربیان مجرب طی این دوره، عنوان کرد: کلاس‌ها مهد .همه روزه از ساعت 7:30 تا12:30برپا است . همچنین شهریه این مهد پایین‌تر از سایر مهدهای دولتی تعیین شده است. 
یادآور می‌شود، این مؤسسه در خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از چهار راه لشگر، روبروی دانشگاه علامه، کوچه شهید علی غیاثوند فیصری، بن‌بست آریا، پلاک ۶ قرار دارد. همچنین والدین علاقه‌مند برای ثبت نام خردسالانشان می‌توانند با شماره 55482025 تماس بگیرند.
captcha