سه شنبه‌های داستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3654709
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
به‌همت معاونت فرهنگی جهاد داتنشگاهی واحد اصفهان؛

سه شنبه‌های داستان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: سه شنبه‌های داستان به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، و با حضور سیاوش گلشیری و دانشجویان علاقمند به داستان و داستان‌نویسی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی  جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سه شنبه‌های داستان به همت کانون داستان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه زاینده رود از 16 آبان‌ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز خواهد شد.
سه شنبه‌های داستان چند سالی است که به یک رویداد ثابت برای دانشجویان داستان نویس و علاقمند به حوزه داستان نویسی تبدیل شده است و میان دانشجویان جایگاهی پیدا کرده است. در این دوره از سه شنبه‌های داستان نیز با حضور سیاوش گلشیری مروری بر داستان‌های کوتاه متاخر ایران که بین سال‌های 93 تا 95 منتشر شده است، صورت خواهد گرفت.
این دوره از سه شنبه‌های داستان هر دو هفته یکبار و تا 28 آذرماه ادامه می‌یابد و در مجموع 8 داستان کوتاه از جمله داستان‌های « هر شب یکی از گله کم می‌شود (مجید قیصری)»، «نرد و ناقوس (منیرالدین بیروتی)»، «اسم دیگر اعظم (ابراهیم دمشناس)» و «این دل (فرشته نوبخت)»، نقد و بررسی خواهد شد.
گفتنی است سه شنبه‌های داستان از 16 آبان ماه از ساعت 14 تا 16در سالن هشت بهشت واقع در تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی آغاز خواهد شد.
captcha