مردم و مسئولان ایران در حفظ و صیانت از منافع ملی یکپارچه‌اند
کد خبر: 3654744
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

مردم و مسئولان ایران در حفظ و صیانت از منافع ملی یکپارچه‌اند

گروه سیاست و اقتصاد: تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با «میکائیل کلور برشتولد» سفیر کشور آلمان در ایران گفت: مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران در حفظ و صیانت از منافع ملی یکپارچه‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، در دیدار با «میکائیل کلور برشتولد» سفیر کشور آلمان در ایران که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی صورت گرفت، عنوان کرد: کشورهای اروپایی به ویژه آلمان در سیاست‌های خارجی مستقل عمل و دنباله‎روی از آمریکایی‌ها نداشته باشند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آمریکایی‌ها از گذشته درس بگیرند و بدانند با زبان زور و تهدید نمی‌شود با ایران و ایرانی سخن گفت. ملت ایران در راه دفاع از منافع ملی و استقلال کشورش در مقابل زیاده خواهی‌ها با اقتدار ایستاده‌‌ است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مواضع مردم ایران در مقابل زورگویی‌ها و تهدیدات، مواضعی صریح، شفاف و جدی است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها متوجه باشند که دوران زورگویی و تهدید گذشته است و با ملت ایران باید از سر احترام، ادب و با زبان منطق سخن بگویند.
captcha