برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کارکنان تامین اجتماعی قم
کد خبر: 3654849
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کارکنان تامین اجتماعی قم

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی قم به‌همت روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل استان از اول تا سوم آبان‌ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی قم به همت روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل استان از اول تا سوم آبان ماه با حضور ٢١٠ تن از کارکنان سازمان در قم برگزار می‌شود.
در این دوره از مسابقات ٢١٠ تن از کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان قم در ۴ رشته مفاهیم،حفظ (١٣ جزء اول،۶ جزء اول و جزء سی ام)، قرائت و ترتیل در سه روز به رقابت می پردازند.
در این دوره از مسابقات ۴ تن از داوران ممتاز استانی و کشوری، داوری در رشته های اعلام شده را بر عهده خواهند داشت.
بر اساس این گزارش برگزیدگان مرحله مقدماتی، به مرحله نهایی مسابقات که آذرماه در مشهد مقدس جریان دارد اعزام می شوند.
این مسابقات از روز دوشنبه اول آبان ماه هر روز عصرها در تالار تامین اداره کل تامین اجتماعی قم واقع در خیابان ساحلی روبروی پل شهید رجایی برگزار و تا روز چهارشنبه سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
بر اساس اعلام ستاد برگزاری مسابقات، روز دوشنبه مراسم افتتاحیه از ساعت ١۴/٣٠ در محل تالار تامین آغاز می شود و سپس شرکت کنندگان در رشته های قرائت،ترتیل و حفظ برادران به رقابت خواهند پرداخت.
در روز سه شنبه دوم آبان نیز مسابقات در رشته مفاهیم و از ساعت ١۵ برگزار می شود و منبع آزمون رشته مفاهیم مرحله مقدماتی مسابقات، از ابتدای جلد اول از تفسیر ده جلدی نور (اثر حجت الاسلام والمسلمین استاد قرائتی) تا پایان تفسیر آیه ١۴٣ سوره مبارکه بقره (تا سر مبحث فلسفه تغییر قبله) است که در صفحه نخست همین سایت بارگذاری شده است.
آزمون رشته های قرائت،ترتیل و حفظ خواهران نیز در روز چهارشنبه مورخ سوم آبان ماه و از ساعت ١۵ در تالار تامین اداره کل تامین اجتماعی قم برگزار می شود.
captcha