سکوت را بشکنید و فریادرس مظلومان میانمار باشید
کد خبر: 3654957
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
امام جمعه شهرستان هامون:

سکوت را بشکنید و فریادرس مظلومان میانمار باشید

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان هامون، گفت: از سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق بشر و به‌ویژه از مسلمانان و علمای جهان اسلام و دولت‌های اسلامی می‌خواهیم، سکوت را شکسته و فریادرس مظلومان میانمار باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ، امام جمعه هامون، 28 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در ادامه بحث‌های اخلاقی هفته‌های اخیر خطاب به مدیران جامعه، درباره سیاست‌های اجتماعی از منظر حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، گفت: مسئولان، مدیران، کارگزاران و حاکمان جامعه اسلامی باید به حقوق مردم پایبند باشند و با مهربانی و گشاده‌رویی با مردم برخورد کنند.
وی عنوان کرد: حضرت علی(ع) در نامه‌ای به مالک اشتر فرمودند که باید دوست‌داشتنی‌ترین کارها برایت میانه آنها در حق، و فراگیرترین آنها در عدالت، و جامع‌ترین آنها در خشنودسازی شهروندان به درستی باشد، که برترین چشم‌روشنی زمامداران به پا داشتن عدالت در شهرها و آشکار شدن دوستی میان شهروندان است.
حجت‌الاسلام شیخ در ادامه سخنان اخیر ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم کرد و گفت: با این اقدام دیوانگی و حماقت وی برای جهانیان ثابت شد.
وی در ادامه ضمن تأکید بر هوشیاری و ضرورت تقویت مرزها احتمال شروع جنگ نظامی را منتفی دانست و بیان کرد: از دشمن و حیله‌های او نباید غافل شد.
امام جمعه شهرستان هامون ضمن اشاره به کشتار بیرحمانه مسلمانان مظلوم و بی‌گناه میانمار خطاب به گردانندگان سازمان حقوق بشر و مسلمانان سراسر جهان، گفت: از سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق بشر و به‌ویژه از مسلمانان و علمای جهان اسلام و دولت‌های اسلامی می‌خواهیم، سکوت را شکسته و فریادرس مظلومان میانمار باشند و شعار هیهات منا الذله حضرت امام حسین(ع) را الگوی عملی خود قرار دهند.
حسین قدس‌نیا
captcha