کرسی (تلاوت و تدبر قرآن) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان‌ برگزار می‌شود
کد خبر: 3655008
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
به‌همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان؛

کرسی (تلاوت و تدبر قرآن) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان‌ برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین کرسی تلاوت و تدبر در قرآن کریم، آبان‌ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اولین کرسی تلاوت و تدبر در قرآن کریم به‌همت مرکز فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان هشتم آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود.
در این برنامه که بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود، قاریان ممتاز  بین‌المللی مجید زینلی و محمدرضا حق‌شناس به قرائت قران پرداخته و اساتید حوزه و دانشگاه نکات مربوط به ترجمه و تفسیر سوره مبارکه کهف را بیان می‌کنند.
اولین کرسی تلاوت و تدبر در قرآن کریم با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اداره کل امور فرهنگی دانشگاه اصفهان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان، بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان و با حمایت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود و شرکت برای عموم در این برنامه آزاد است.
بر اساس این گزارش، قرار است دومین کرسی تلاوت و تدبر در قرآن کریم در مصلی الغدیر دانشگاه اصفهان برگزار شود که تاریخ آن متعاقبا اعلام می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37932694-031 مرکز فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان تماس حاصل کنند.
captcha