هزار تومان؛ حق بیمه زائران پیاده آخر صفر
کد خبر: 3655029
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

هزار تومان؛ حق بیمه زائران پیاده آخر صفر

گروه اجتماعی: سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: با یک برگ اسکناس هزار تومانی هر زائر پیاده امام رضا(ع) از مبدأ تا مشهد و برگشت به مبدأ در مدت 15 روز بیمه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت خدمتگزار به زائران پیاده امام رضا(ع)، حسین رضائی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: براساس توافق به عمل آمده، بین جمعیت خدمتگزار و واحد بیمه، 20 درصد حق بیمه زائران را جمعیت خدمتگزار تقبل کرده و مدیران کاروان با پرداخت فقط  800 تومان برای هر زائر می‌توانند از این خدمات بیمه‌ای استفاده کنند.
وی افزود: در این قرارداد بیمه‌گزار جمعیت خدمتگزار به زائران پیاده امام رضا(ع) مدیران و خدمتگزاران هستند که در قالب بیمه نامه مسئولیت مدنی، زائران را بیمه می‌کنند.
رضائی در خصوص موضوع بیمه‌نامه گفت: مسئولیت مدنی بیمه گذار در قبال زائران و اشخاص ثالث، بدین معنی است که چنانچه خسارت جانی به زائران پیاده امام رضا(ع) از مبدأ حرکت زائر و از تاریخ الحاقی تا مشهدالرضا و بالعکس تا محل سکونت زائر و حداکثر تا تاریخ اتمام بیمه نامه وارد آید؛ بیمه‌گر نسبت به جبران خسارت تا سقف تعهدات اقدام کند.
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: مسئولیت مدیران کاروان‌ها، مدیران ایستگاه‌های جاده‌ای، مدیران اسکان‌های شهری تحت پوشش این بیمه‌نامه هستند.
رضائی اظهار کرد: حداکثر تعهدات بیمه‌گر را برای هزینه‌های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه پنجاه میلیون ریال، فوت و نقص عضو برای هر نفر در هر حادثه در ماه‌های عادی دو میلیارد و صد میلیون ریال و در ماه‌های حرام دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال است.
وی گفت: با طراحی واحد فناوری اطلاعات و IT جمعیت خدمتگزار، پرتال بیمه از اول آبان ماه فعال و مدیران کاروان‌ها می‌توانند با مراجعه به آن اعضای کاروان خود را بیمه کنند.
captcha