مرکز مجازی حفظ قرآن کریم در استان کرمان راه اندازی می شود
کد خبر: 3655089
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

مرکز مجازی حفظ قرآن کریم در استان کرمان راه اندازی می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان از راه اندازی مرکز مجازی حفظ قرآن کریم وابسته به سازمان اوقاف در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت الاسلام مختار یعقوبی، مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از راه اندازی مرکز مجازی حفظ قرآن کریم در آینده نزدیک خبر داد و با اشاره به فراهم آرودن مقدمات این امر در استان، اعلام کرد: ان شاء الله این مرکز تا پایان سال جاری راه اندازی می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۶ مورد وقف قرآنی در استان صورت گرفته، گفت: این موقوفات در شهرستان های بردسیر، شهربابک، جیرفت، زرند و کوهبنان(دو مورد) است که شامل مغازه تجاری، واحد مسکونی، قطعه زمین و... است.
حجت الاسلام یعقوبی همچنین به برگزاری آزمون دوره تربیت مربی قرآن کریم در کرمان اشاره کرد و با بیان اینکه در این آزمون 180 نفر داوطلب جهت تدریس در کلاس های طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن به رقابت پرداختند؛ بیان داشت: این دوره به احتمال زیاد در دی ماه امسال برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: مربیان قرآنی هر ساله، جهت دوره های آموزشی به قم اعزام می شدند اما امسال برای اولین بار در استان و با حضور اساتید مرکز تربیت مربی سازمان اوقاف، کلاس های آموزشی تربیت مربی برگزار می شود.
captcha