مقدمات برپایی کارگاه‌های آموزشی «کودک، والدین و مربی» مهد قرآن فراهم شد
کد خبر: 3655161
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

مقدمات برپایی کارگاه‌های آموزشی «کودک، والدین و مربی» مهد قرآن فراهم شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نشست تخصصی شورای مدرسان قرآن در زمینه‌ برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزش کودک، والدین و مربی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، اولین نشست تخصصی شورای مدرسان در زمینه برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزش کودک، والدین - مربی شامل ساختار اجرایی، محتوایی قابل ارائه و انتخاب مدرسان جهت برگزاری کارگاه‌ها تشکیل شد.
بنابر این گزارش، مسعود تهرانی‌فرجاد، معاونت تخصصی کودک و نوجوان این مؤسسه با اشاره به اهمیت همراهی والدین در تعلیم و تربیت کودکان تصریح کرد: جلسه مقدماتی با حضور اساتید و مدرسان مدعو در حوزه کودک، راهکارهای ایجاد انگیزه برای مخاطبین به ویژه مادران و مربیان مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و ترغیب آنان جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی و لزوم تبلیغات گسترده و اطلاع‌رسانی و معرفی نویسندگان کتاب های منتخب از جمله سرفصل‌های نشست تخصصی برشمرد.
در ادامه این جلسه، کیقبادی، دبیر شورای این معاونت بر اساس نقطه نظرات ارائه شده از سوی کارشناسان و مدرسان در جلسه مقرر شد پس از تدوین دروس عمومی و تخصصی آموزشی و تهیه سرفصل‌ها اولین کارگاه آموزش پیرامون قصه‌گویی مادران از اول آذر‌ماه سال جاری تشکیل شود.
وی افزود: در این نشست تخصصی سید‌محمود چاوشی، مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن، کلر ژوبرت، کارشناس ارشد در حوزه قصه‌نویسی، فرانسوی الاصل مقیم ایران – کریمی، مهتاب شهیدی، کبری بابایی و قدیر محسنی از اساتید مجرب و صاحب نظران و کارشناسان شعر و قصه کودک حضور داشتند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۱
0
0
برپایی کارگاه‌های آموزشی توسعه پیدا کند
captcha