برخی در کشور پس از عکس العمل اروپایی ها دچار ذوق‌زدگی شدند
کد خبر: 3655255
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

برخی در کشور پس از عکس العمل اروپایی ها دچار ذوق‌زدگی شدند

گروه معارف: نماینده مجلس خبرگان با بیان این که متأسفانه پس از عکس العمل مقامات اروپایی برخی در داخل دچار ذوق زدگی شدند، گفت: هشدار به موقع رهبری مانع عملی شدن توطئه دشمن پس از سخنان ترامپ شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار اعضای شورای بخش شهرستان قائمشهر با مهم ارزیابی کردن رسالت شوراها در رفع کمبودها و نواقص شهری، گفت: شور و مشورت در دین مبین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و امروز شور جمعی برای رفع مشکلات شهری نیز حائز اهمیت است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که شوراها منتخب مردم بوده و وابسته به نهاد و سازمان خاصی نیستند، افزود: این نهاد مردمی باید به رسالت اصلی خود که همانا مدیریت شهری و رفع نواقص موجود است، عمل کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که وحدت و همدلی اعضای شورا به طور حتم خروجی و محصول آن آبادانی و توسعه شهر را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بروز هرگونه اختلاف و تفرقه میان اعضای شورا موجب متضرر شدن مردم و شهر از نعمت خدمت رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که شورا نماد وحدت و همدلی عمومی برای خدمت رسانی صادقانه به مردم است، افزود: هر فردی در هر مسؤولیت و جایگاهی که قرار می گیرد باید همه دغدغه او رسیدگی به امور و خواسته های مردم باشد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مسؤول و مدیری موفق است که از پایان دوره مدیریت او از رضایت عمومی برخوردار باشد، تصریح کرد: یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تنها به دنبال خدمت صادقانه و بی منت به مردم باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه برخی مواقع شاهد گزارشاتی در خصوص عدم توجه مدیران و کارمندان به امور مردم در سازمان ها و نهادهای دولتی هستیم، افزود: به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که یک ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی سرگردان باشد بلکه باید به سرعت به کار فرد متقاضی رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که یکی از مهم ترین شعارهای انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی و رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان جامعه بوده است، تصریح کرد: امروز نیز با گذشت حدود 40 سال از عمر انقلاب با این اصل مهم مورد توجه همه مدیران و مسؤولان کشور قرار گیرد.

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که یک مسؤول نباید دغدغه ای جزء خدمت به مردم داشته باشد، افزود: یک مدیر جامعه اسلامی باید همه وقت خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و عموم مردم کند تا رضایت عمومی حاصل شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسأله تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادهای دولتی نباید تنها درحد یک شعار و حرف باقی بماند، خاطرنشان کرد: موضوع تکریم ارباب رجوع باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه همه مدیران و مسؤولان کشورمان قرار گیرد و بر ضرورت اجرای دقیق این موضوع تأکید کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور در صحنه همین مردم به پیروزی رسید، تصریح کرد: اگر خدای نکرده نسبت به امور مردم بیگانه باشیم و توجه نکنیم این رفتار و رویکرد با اصول انقلاب اسلامی در تضاد است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مردم و رفع مشکلات و گرفتاری های آنها همواره مهم ترین دغدغه امام خمینی(ره) بود، خاطرنشان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری تنها دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند و در همه سخنرانی ها و دیدارهای خصوصی و عمومی خود نسبت به رسیدگی امور مردم به مسؤولان تذکر می دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امیدواریم مسؤولان کشور نیز همانند رهبران جامعه اسلامی این گونه دغدغه مردم را داشته باشند، گفت: هیچ کاری امروز بالاتر و ارزشمند تر از تحقق خواسته ها و مطالبات مردم در کشورمان وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که این مردم در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب حضوری پرشور و تعیین کننده داشته و دارند، تصریح کرد: اگر حضور مقتدرانه مردم در صحنه های مختلف نبود، کشورمان جایگاه امروز را در عرصه داخلی و خارجی دارا نبود.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی به یک کشور مقتدر در عرصه داخلی و خارجی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه های دشمنان علیه ملت ایران، اما گوشه ای از اقتدار و عزت نظام اسلامی کاسته نشده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز غرب به سرکردگی آمریکا از جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران به شدت عصبانی و هراسان است، افزود: انزوای جمهوری اسلامی با طرح برخی ادعاهای واهی در عرصه بین المللی امروز یکی از توطئه های نظام سلطه برای کاهش اقتدار بین المللی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به سخنان واهی رییس جمهور آمریکا در خصوص ایران اسلامی، آن را نشان دهنده شکست سنگین آمریکایی ها در برابر ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا چه در منطقه خاورمیانه و چه در دیگر نقاط جهان همواره با نقش آفرینی محوری جمهوری اسلامی ایران مواجه شده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکایی ها همه توان خود را در منطقه خاورمیانه به کار گرفتند تا سیاست های زیاده خواهانه خود را اعمال کنند، تصریح کرد: اما تشکیل جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران همه این توطئه ها و نقشه های آمریکایی ها و هم پیمانانش را خنثی کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه پس از عکس العمل های برخی مقامات اروپایی برخی ها در داخل دچار ذوق زدگی شدند، خاطرنشان کرد: اما هشدار به موقع رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع عملی شدن توطئه دشمن پس از سخنان ترامپ شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که نباید از اظهار نظرهای ضد و نقیض اروپایی ها خوشحال باشیم، تصریح کرد: همان طور که در طی این چند روز دیدیم اروپایی ها در کنار تأکید بر حفظ برجام بر ضرورت فشار به جمهوری اسلامی ایران در مسائل موشکی و حضور منطقه ای تأکید کرده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت حفظ هوشیاری در مقابل مکر و حیله دشمنان، خاطرنشان کرد: اروپایی ها پس از اظهارات رییس جمهور آمریکا حیله گرانه به دنبال کسب امتیاز از جمهوری اسلامی ایران هستند که مسؤولان باید هوشیار باشند تا فریب نخورند.
captcha