راه‌اندازی دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ریگان
کد خبر: 3655263
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۷

راه‌اندازی دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ریگان

گروه اجتماعی: با حضور رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان، دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان ریگان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبر ماهانی، امام جمعه ریگان دیروز شنبه، 29 مهر در مراسم افتتاح دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این شهرستان با بیان اینکه ما باید تفکرات و روحیه انقلابی را به دنیا صادر کنیم، گفت: امام خمینی(ره) تفکرات خودشان را به دنیا صادر کردند.
وی افزود: با توجه به سلایق و نظراتی که در جامعه ما وجود دارد  اما وقتی پای نظام و انقلاب باشد مسؤولان و مردم با اتحاد و یکصدا در مقابل آمریکا می‌ایستند.
رحمان جلالی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان نیز با بیان اینکه تشکل دانش‌آموزان در آستانه 40 سالگی و یکی از تشکل‌های پیشکسوت است، هدف از راه‌اندازی دفتر اتحادیه  انجمن‌های دانش‌آموزان شهرستان ریگان را نیروسازی در فضای مدارس برشمرد و گفت: چتر انجمن اسلامی در فضای تعلیم و تربیت ریگان باز شد.
وی با بیان اینکه وظیفه اصلی اتحادیه عضویابی و نخبه‌پروری با توجه به سند چشم‌انداز، تربیت با بهره‌‌گیری از منویات مقام معظم رهبری است، افزود: در این مسیر که همانا مسیر تربیت جوان طراز انقلاب اسلامی است بی‌شک یک‌دست صدا ندارد و باید از امکانات و حمایت‌های همه عوامل ذیربط و به ویژه آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی بهره برد.
وی بیان کرد: انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با دریافت ارائه طریق‌های ائمه جمعه در فضای مطالبه‌گری دانش‌آموزی در سطح جامعه ورود پیدا می‌کنند.
captcha