ایجاد اشتغال در پی عمل به قرآن
کد خبر: 3655430
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
سفیران نور/24

ایجاد اشتغال در پی عمل به قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: تشریح فعالیت‌های سید‌علی‌اکبر عادل در شهر کدکن و چگونگی روی آوردن وی به حیطه آموزش قرآن از جمله مواردی است که در مستند «سفیران نور» به آن‌ها پرداخته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) سید‌علی‌اکبر عادل در سال 1340 در شهر کدکن استان خراسان رضوی متولد شده است. وی از سن 4 سالگی در مکتبخانه قرآنی، علم قرآن را فراگرفته و از سن 7 سالگی به همکلاسی‌هایش در مدرسه، درس قرآن را آموخته است.
عادل در شهر خود قطعه زمینی را خریداری کرده و در آن با کمک آموزش و پرورش مدرسه شبانه‌روزی، باغ زراعی و چراگاه دام راه‌اندازی و از این روش به ایجاد اشتغال چندین نفر کمک کرده است و بر آن است که علم قرآن، عمل به قرآن و دیدن عمل کردن به قرآن را به همه افراد نشان دهد و از تمام افرادی که وسعت مالی دارند، کمک کردن در این راه را درخواست دارد.
این خیر قرآنی معتقد است افرادی که علم قرآن را آموخته‌اند باید به دنبال اقشار مختلف جامعه در جهت آموزش قرآن باشند و اگر درِ مساجد روستاهای دورافتاده بسته باشد، در قیامت باید جوابگو باشند و قرآن و قرآنی بودن از روی منت‌ گذاشتن ترویج داده نمی‌شود و باید خود را خادم به قرآن بدانند.
یادآور می‌شود، خبرگزاری ایکنا با توجه به مهم و اثرگذار بودن این مستند در نظر دارد طی چند خبر به بازنشر مستند سفیران نور که سال ۹۰ از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه یک سیما پخش می‌شد، بپردازد.

captcha