همایش تجلیل از حافظان وحی مجمع‌القرآن فاطمیون برگزار می‌شود
کد خبر: 3655472
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

همایش تجلیل از حافظان وحی مجمع‌القرآن فاطمیون برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همایش تجلیل از حافظان وحی مجمع‌القرآن فاطمیون گراش استان فارس با عنوان زنده‌یاد «حمید رایگان» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بصیری، مدیر مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: همایش تجلیل از حافظان قرآن این مؤسسه با عنوان گرامیداشت زنده‌یاد «حمید رایگان»، مؤسس این مجمع دوم آذرماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همایش فوق چهار دوره از برپایی‌اش می‌گذرد، اظهار کرد: این همایش طبق روال هر سال و با هدف تجلیل از حافظان کل دوره تخصصی یکساله و همچنین حفظ دوره مقطعی برپا خواهد شد.
بصیری بیان کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده از 75 نفر از حافظان کل و 20، 15 و 10 جزء قرآن تجلیل می‌شود. همچنین فرصت تمدید طراحی پوستر برای این همایش تا 10 آبان‌ماه تمدید شد که پس از داوری میان آثار رسیده، طرح برتر به عنوان پوستر همایش معرفی و رونمایی می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی موسسه مجمع القرآن فاطمیون به نشانی www.mqfg.ir مراجعه کرده و یا با شماره 07152445445 داخلی 102 تماس بگیرند.
captcha