برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای«ابوذر» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3655473
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای«ابوذر» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی: رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای«ابوذر» با هدف شناسایی خبرنگاران انقلابی استان آذرماه امسال خبر داد.

قربانعلی حسن‌زاده، رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: به منظور نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه و با هدف شناسایی خبرنگاران انقلابی و شناسایی نقاط قوت و ضعف خبرنگاران، دومین جشنواره رسانه‌ای«ابوذر» برگزار می‌شود.
وی واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر، تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال، دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی به خصوص دستاورد هسته‌ای، شناخت راه‌های نفوذ دشمن و شیوه مقابله با آن و شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی، بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم را از جمله محورهای این جشنواره عنوان کرد.
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه آزاداندیشی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، اقدام انقلابی و مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه را از سایر محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر ذکر کرد و یادآور شد: اخبار باید از ابتدای سال 95 تاکنون در رسانه مربوطه منتشر شده باشند.
حسن‌زاده بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش، خبر، عکس، یادداشت، کاریکاتور، مستند و کلیپ تا 30 آبان‌ماه سال‌جاری به دبیرخانه بسیج رسانه استان ارسال کنند.ضمن اینکه جشنواره در آذرماه سال‌جاری همزمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد.
captcha