برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در رشت
کد خبر: 3655620
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
مسئول هیئت روضات الحسین(ع) رشت خبر داد:

برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در رشت

گروه اجتماعی: ثقتی از برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در رشت خبر داد و گفت: در این مراسم از دختران شهدای گیلانی مدافع حرم تجلیل می شود.

رضا ثقتی، مسئول هیئت روضات الحسین(ع) رشت در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در رشت خبر داد و اظهار کرد: این مراسم همزمان با شب شهادت حضرت رقیه بنت الحسین(س) در رشت و 150 نقطه از سراسر ایران و جهان برگزار می شود.

وی از حضور مادران و دختران 3 تا 5 سال در این مراسم معنوی خبر داد و افزود: بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) با همکاری مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین(س) و به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مراسم مذکور سه شنبه، 2 آبان بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) برای نخستین بار در گیلان برگزار می شود و در این مراسم از دختران شهدای گیلانی مدافع تجلیل به عمل خواهد آمد.

ثقتی هدف از برگزاری این مراسم معنوی را بزرگداشت مقام حضرت رقیه(س) و مظلومیت ایشان، زنده نگه داشتن ارزش های اهل بیت(ع) و احیای امر اهل ‌‌بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: به همه دختران 3 تا 5 سال هدیه متبرک مجمع جهانی حضرت رقیه(س) اهدا خواهد شد و دختر شهید امیررضا علیزاده، اولین شهید مدافع حرم استان گیلان دکلمه خوانی خواهد کرد.

captcha