هفته پیوند اولیا و مربیان، فرصتی برای ارتباط خانه و مدرسه
کد خبر: 3655639
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

هفته پیوند اولیا و مربیان، فرصتی برای ارتباط خانه و مدرسه

گروه فرهنگی: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: رمز موفقیت نسل آینده در ایجاد یک ارتباط و پیوند قوی میان اولیا و مربیان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، فرهاد منظوری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس، 30مهرماه در آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیا مربیان که در مدرسه نمونه دولتی شهید احمدی روشن فردیس برگزار شد، اظهارکرد: در هر کجا تعامل بین اولیا و مدرسه خوب بوده است شاهد رشد، پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان آن مدرسه بوده‌ایم .
وی افزود: دانش‌آموزان سرمایه اصلی جامعه هستند و باید برای بهره‌برداری از این سرمایه در آینده نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.
این مسئول، به چهار صفات انسانی پاکی طینت، اصل گوهر، استعداد و تربیت در انسان‌ها اشاره کرد و گفت: تربیت در میان صفات بیش از همه حائز اهمیت است والدین باید بدنبال تربیت درست و صحیح فرزندان باشند.
منظوری با اشاره به شعار این هفته پیوند اولیا و مربیان کارآمد و مدرسه سرآمد نام‌گذاری شده است ، افزود: برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان زمینه‌ای برای پیوند هرچه بیشتر اولیا و مربیان در راستای اعتلا و پیشرفت آینده‌سازان این مرز و بوم باشد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس ابرازکرد: برای فرزندان خود وقت و ارزش قائل شوید یکی از حلقه‌های مفقوده که در این عرصه وجود دارد به جهت مشغله های زیاد و سبک زندگی متفاوت، آن قدر برای فرزندان وقت و برنامه نمی‌گذاریم.
وی گفت: هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان بهانه‌ایست که برای آن‌که بتوانیم در این عرصه نسبت به تعلیم و تربیت فرزندان که همه در برابر آن‌ها مسئول هستیم وقت ویژه و تدابیری بیندیشیم.
این مسئول با اشاره به اینکه در تربیت نسل امروز جامعه دو نهاد مدرسه و خانه تاثیرگذاری زیادی دارند، گفت: در واقع مدرسه و خانه هستند که می‌توانند یک نسل موفق را تحویل جامعه آینده دهند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: در نظام تعلیم و تربیت اسلامی فرزندان باید در پنج بعد تربیت شوند جسمی ،علمی،مذهبی و دینی و اجتماعی و عاطفی است.
منظوری افزود: اگر فرزندان را در این پنج بعد تربیت شوند در عرصه‌های مختلف که قرار بگیرند شاهد رشد و پیشرفت آن‌ها می‌شویم.
در پایان از خانواده‌های موفق تجلیل شد.

captcha