شهرستان جهرم 7 شهید را در راه دفاع از حریم آل‌الله تقدیم كرده است
کد خبر: 3655642
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

شهرستان جهرم 7 شهید را در راه دفاع از حریم آل‌الله تقدیم كرده است

گروه اجتماعی: با شهادت «حبیب ریاضی‌پور» تعداد شهیدان مدافع حرم شهرستان جهرم به 7 شهید رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حسین زارعیان، فرمانده حوزه رزمی گردان امام حسین(ع) و جانشین فرمانده این گردان امروز، 30 مهرماه با اشاره به شهادت «حبیب ریاضی‌پور» از بسیجیان این گردان در دفاع از حرم‌های آل‌الله گفت: شهرستان جهرم تاكنون 7 شهید را در دفاع از حرم‌های آل‌الله تقدیم كرده است.

وی افزود: شهیدان استحکامی، نصر، یوسفی، نظری، خزایی‌نژاد، ذوالفقارنسب و ریاضی‌پور از شهدای مدافع حرم شهرستان جهرم هستند‌.

زارعیان با یادآوری صبغه مذهبی مردم جهرم افزود: مردم دارالمؤمنین جهرم همواره در دفاع از نظام و مرزهای کشورمان در صحنه حاضر بوده و هستند كه تقدیم ۱۲۰۰شهید دفاع مقدس و هفت شهید مدافع حرم دال بر این مدعاست.

فرمانده حوزه رزمی گردان امام حسین(ع) همچنین یادآور شد كه بسیجی شهید حبیب ریاضی‌پور، فرمانده‌ دسته‌ مهندسی رزمی گردان امام حسین(ع) شهرستان جهرم بود که در چهارمین مرحله از حضور خود جهت دفاع از حرم اهل بیت(ع) شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی همچنین گفت: شهید ریاضی‌پور از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود که در مناطق عملیاتی کردستان در جبهه های حق علیه باطل حضور مستمر داشت و پس از دفاع مقدس در جبهه سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) مشغول خدمت به میهن اسلامی عزیزمان شد‌.

زارعیان در ادامه به زندگی نامه شهید اشاره كرد و گفت: شهید مدافع حرم حبیب ریاضی‌پور، فرزند غلام در اول تیرماه ۱۳۵۲ در شهرستان لامرد دیده به جهان گشود.

فرمانده حوزه‌ رزمی گردان امام حسین (ع) گفت: با توجه به روحیات و توانایی و انگیزه‌های بالای ایشان جهت دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (ص) به عنوان بسیجی در گردان امام حسین(ع) و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جهرم حضور یافت و پس از چهار بار حضور با صلابت در منطقه‌ی مأموریتی سوریه، شهد شیرین شهادت را نوشید.

به گفته‌ زارعیان از این شهید بزرگوار یک پسر و یک دختر به یادگار مانده است و پیكر مطهرش پس از تشییع در كنار دیگر همرزمانش در گلزار شهدای جهرم آرام خواهد گرفت.


captcha