«حلما» در صدر جدول لیگ حافظان مازندران قرار گرفت
کد خبر: 3655716
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

«حلما» در صدر جدول لیگ حافظان مازندران قرار گرفت

گروه مسابقات: با پایان یافتن هفته‌های سوم تا پنجم لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران، تیم حلما در صدر جدول این لیگ قرار گرفت.

«تالیا» در صدر جدول لیگ حافظان مازندران قرار گرفت
سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و دبیر اجرایی این طرح قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه هفته‌های سوم تا پنجم لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران طی روز پنجشنبه، 27 مهرماه در محل سالن بصیرت شهرستان بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: با پایان یافتن این هفته از لیگ حافظان و با در نظر گرفتن نتایج به دست آمده، تیم تالیا با کسب 2811 امتیاز، بیشترین امتیاز تیمی طی این هفته را به دست آورد.

دبیر اجرایی لیگ حافظان قرآن کریم ادامه داد: همچنین، تیم‌های حلما با کسب 2730 امتیاز، سدنا با 2714 امتیاز، ستیا با 2706، رمیصا با 1804 امتیاز، آلا با 1540 امتیاز و راحیل با 1115 امتیاز طی این هفته در رتبه‌های دوم تا هفتم بیشترین امتیاز این هفته قرار گرفتند.   

وی اظهار کرد: همچنین، در پایان هفته پنجم مسابقات و با احتساب امتیازات کلی تیم‌ها از ابتدا تاکنون، به ترتیب تیم‌های حلما، سدنا، تالیا، ستیا، رمیصا، آلا و راحیل در رتبه‌های اول تا هفتم جدول لیگ حافظان استان مازندران قرار دارند.   

حسینی تصریح کرد: طی برگزاری این هفته از لیگ حافظان، ابتدا متسابقان به طور تیمی بر روی سن رفته و نسبت به اجرای برنامه خود اقدام کردند و در ادامه به تیم‌هایی که امتیاز بیشتری نسبت به تیم مقابل کسب کردند نیز پنج امتیاز به عنوان جایزه اعطا شد.

یادآور می‌شود، دومین دوره لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود که در بخش تیمی هفت تیم در سه رشته ورزشی طی هفت هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

captcha