طرح دانشجو معلم قرآن بانوان در همدان پایان یافت
کد خبر: 3655745
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

طرح دانشجو معلم قرآن بانوان در همدان پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان از اتمام دوره دانشجو معلم قرآن دختران و برگزاری امتحان پایان دوره در همدان خبر داد.

فاطمه عزیزی هرمز معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از همدان از اتمام دوره دانشجو معلم قرآن بانوان خبر داد و اظهار کرد: يکی از برنامه‌های معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزاری طرح ملی «دانشجو معلم قرآن کريم» با هدف آموزش تخصصی مهارت‌های قرآنی است که این دوره در ۱۰۰ ساعت آموزش حضوری برای دانشجو معلمان برگزار شد.
وی ادامه داد: دانشجویان دختر موفق شدند پس از اتمام کلاس‌ها در امتحان پایان دوره که شامل امتحان کتبی از دروس تجوید،روش تدریس و پژواک،و  در امتحان شفاهی دروس مذکور شرکت کنند.
وی افزود: کلاس درس تدبر در قرآن(جزء سی) در حال برگزاری است و امتحان این درس نیز به صورت جداگانه گرفته می‌شود و میانگین نمرات دروس به عنوان معدل در مدرک دانشجو معلم درج خواهد شد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان بیان کرد: حسن شرکت در طرح دانشجو معلم قرآن کریم برای دانشجویان بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، بهره‌مندی از مزایای کار دانشجویی، ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی، دریافت گواهینامه آموزشی معتبر جهاددانشگاهی،حضور در کلاسهای آموزشی رایگان و ايجاد زمينه هاي تبادل افکار و خلاقيت است.
عزیزی هرمز با بیان اینکه  در این دوره 35 دانشجو حضور داشتند، تصریح کرد: کلاس‌های دانشجویان پسر همچنان در حال برگزاری و پس از پایان ساعت درسی آنان، آزمون کتبی و شفاهی جهت اعطای مدرک برگزار خواهد شد.

captcha