نگاهی به برنامه‌های آموزشی ترم پائیز مؤسسه شمیم معرفت
کد خبر: 3655747
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

نگاهی به برنامه‌های آموزشی ترم پائیز مؤسسه شمیم معرفت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی شمیم معرفت برنامه‌های متنوعی را برای ترم پائیز ویژه آقایان در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم معرفت، ترم پاییز کلاس‌های آموزشی قرآن‌ کریم ویژه آقایان برگزار می‌شود که می‌توان به برخی از آنها اشاره کرد.

دوره مهد قرآن کودکان شامل آموزش قرآن، قصه‌های قرآنی، روزهای فرد از ساعت 9:30 تا 11 برای سنین 4 تا 6 سال، برپایی دوره‌های فوق برنامه مانند زبان انگلیسی مقدماتی و غیره در حال برپایی است.

همچنین دوره‌هایی ویژه بانوان مانند تجوید و تفسیر قرآن‌ کریم دوشنبه 8 تا 9:30، آموزش قرآن ویژه کم سوادان و بیسوادان روهای دوشنبه و چهارشنبه از 10:30 تا 11:30، روخوانی و روان‌خوانی دوشنبه، چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 10:30، دوره نهج‌البلاغه، احکام و معراج‌السعاده روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 9:15، حفظ قرآن روزهای یکشنبه از ساعت 8 تا 9 برگزار می‌شود.

دوره ترتیل روزهای یکشنبه 9 تا 10، خط تحریری روزهای دوشنبه از ساعت 17 تا 18 عصر، مهارت‌های زندگی، زبان انگلیسی و غیره برگزار می‌شود.

این مرکز در حال برپایی دوره‌های آموزشی با حضور اساتید است که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام با شماره 09133114451 تماس حاصل کرده و یا به نشانی، اصفهان، بلوار کشاورز، حد فاصل میدان ارتش و سه راه سیمین، خیابان علامه جعفری، نبش کوچه شماره یک مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱
0
0
برپایی برنامه‌های متنوع قرآنی موجب جذب علاقمندان می‌شود
captcha