مسابقات شفاهی بیست و سومین جشنواره قرآن و حدیث طلاب غیرایرانی برگزار شد
کد خبر: 3655802
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

مسابقات شفاهی بیست و سومین جشنواره قرآن و حدیث طلاب غیرایرانی برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه: مسابقات شفاهی بیست و سومین جشنواره قرآن و حدیث طلاب غیرایرانی روزهای 20 تا 30 مهرماه در مدارس علمیه و مراکز داخل کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج خضر، مسئول برگزاری مسابقات شفاهی بخش آقایان بیست و سومین جشنواره طلاب غیرایرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: بیست و سومین جشنواره طلاب غیرایرانی براساس زمانبندی اعلام شده در مدارس مختلف برگزار شد.
مسابقات شفاهی بیست و سومین جشنواره قرآن و حدیث طلاب غیرایرانی برگزار شد

وی افزود: 11 مرکز مختص به آقایان طلبه غیرایرانی، و هفت مدرسه پیوسته المصطفی(ص) این مسابقات را در بخش شفاهی و از 20 تا 30 مهرماه برگزار کردند و نفرات این مرحله یعنی مرحله مقدماتی به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

حاج خضر بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، 15، ده، پنج، سه و یک جزء و ترتیل و تحقیق برگزار شد.

وی ادامه داد: سه نفر از هر ملیت که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند وارد مرحله نهایی شده که این مرحله نیز روزهای 27 و 28 دی ماه در قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های این دوره از مسابقات تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی این دوره از مسابقات انجام داوری متمرکز است یعنی فایل قرائت و حفظ شرکت‌کنندگان برای داوران ارسال شده و آنان قضاوت خواهند کرد؛ لذا در سالن مسابقات، داوری نداشتیم و تنها برای حسن حفظ با توجه به تاثیر آن در دریافت شهریه داوری انجام شده است.
captcha