نهم آبان، تاريخ پیش‌فروش اینترنتی بلیت برای زائران اربعین
کد خبر: 3655823
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

نهم آبان، تاريخ پیش‌فروش اینترنتی بلیت برای زائران اربعین

گروه اجتماعی: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از پیش‌فروش اینترنتی بلیت برای زائران اربعین حسینی از 9 آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمد رودباری با بیان اینکه ناوگان اتوبوسی استان همدان آمادگی کامل برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی را دارد، اظهار کرد: سرویس دربستی توسط ناوگان اتوبوسی به دیگر نقاط استان در ایام رفت و برگشت اربعین حسینی لغو می‌شود.
وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت اینترنتی به مقصد مرز مهران برای حضور در کشور عراق از 9 آبان ماه آغاز می‌شود، گفت: مرز خسروی به عنوان مرز مورد نظر استان همدان برای خروج از کشور در نظر گرفته شده است.
رودباری عنوان کرد: سرویس اتوبوس‌ها به صورت رفت و برگشت در نظر گرفته شده است تا در زمان بازگشت زائران، مشکلی در زمینه تامین اتوبوس نداشته باشند.
مدیرکل راهداری استان با اشاره به تعامل دستگاه‌های متولی دیگر در این زمینه نیز عنوان کرد: هماهنگی لازم با شرکت نفت استان همدان انجام شده تا اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی استان خارج از نوبت سوخت‌گیری کنند.
رودباری بیان کرد: راهدارخانه‌های استان همدان نیز در این ایام فعال هستند تا در صورت نیاز از فضای آنها برای اسکان زائران اربعین حسینی استفاده شود.
وی با اعلام اینکه 320 دستگاه اتوبوس در سطح استان فعالیت می‌کنند، گفت: تلاش بر این است تا به همه کسانی که مشتاق حضور در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی هستند خدمات داده شود و مسافری مشکل نداشته باشد.
مدیرکل راهداری استان اضافه کرد: تلاش لازم انجام شده است تا سرویس استان‌هایی همچون اصفهان، تهران، مشهد، تبریز و سایر استان‌ها تعطیل نشده و مشکلی برای مردم ایجاد نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره ایمنی سفرهای زائران اربعین حسینی نیز عنوان کرد: به مراکز معاینه فنی تحت فعالیت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید شده است تا دقت لازم را در صدور برگه معاینه فنی داشته باشند.
رودباری اظهار کرد: به تمام شرکت‌های مسافری استان همدان اعلام شده است در این ایام باید به طور کامل مدیر فنی شرکت حضور داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه در صورت وجود نقص فنی در اتوبوس‌ها باید قبل از صدور صورت وضعیت و مسافرگیری رفع شود، ابراز کرد: در حال حاضر وقتی معاینه فنی تمام ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان به اتمام برسد به صورت آنلاین مشخص شده و دیگر برای آنها صورت وضعیت صادر نمی‌شود.
منبع: فارس
captcha