اعلام دوره‌های قرآنی مؤسسه بیت‌الزهرا(س) تهران
کد خبر: 3655989
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

اعلام دوره‌های قرآنی مؤسسه بیت‌الزهرا(س) تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برنامه‌های متنوع قرآنی ویژه بانوان و آقایان بزرگسال و دختران و پسران نوجوان از سوی مؤسسه بیت‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

بهمن جاهی، مدیر مؤسسه بیت‌الزهرا(س) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به دوره‌هایی که در حال حاضر در این مرکز در حال برپایی است، عنوان کرد: در حال حاضر دوره روخوانی قرآن با تدریس علی جاهی و محمد جاهی، دوره حفظ قرآن با تدریس عباسی روزهای چهارشنبه از ساعت 18 تا 9:30 و دوره تفسیر تخصصی با مربیگری میرآبادی روزهای شنبه از ساعت 10 تا ‌11:30 تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین دوره صوت و لحن ویژه بانوان و ترتیل‌خوانی، شنبه‌ها از ساعت 14 تا 15:30، دوره مترجمی قرآن با تدریس مبارکی و روخوانی بانوان بزرگسال، دوشنبه‌ها، از ساعت 8:30 تا 11 و چهارشنبه‌ها از ساعت 13:30 تا 16 برگزار می‌شود.
جاهی اضافه کرد: در کنار اینها نیز دوره روخوانی قرآن ویژه دختران و دوره حفظ ویژه دختران  نوجوان با تدریس نیک‌خواه، روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8:3 تا 10 و دوره حفظ قرآن ویژه بانوان بزرگسال با مربیگری شهریاری شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت 14 تا 15:30 در حال تشکیل است.
مدیر مؤسسه بیت‌الزهرا(س) با اشاره به برپایی کارگاه‌های آموزشی خانواده، تصریح کرد: این کارگاه‌ها با سخنرانی و حضور سلیمانی پس از ماه صفرالمظفر از سر گرفته می‌شود.
یاداور می‌شود، مؤسسه قرآنی بیت‌الزهرا(س) در تهران، بین فلکه سوم و چهارم تهرانپارس، خیابان 212 شرقی، پلاک 112 قرار دارد.
captcha