تقدیر از همکاری مهد قرآن در مسابقات قرآنی استان زنجان
کد خبر: 3656055
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

تقدیر از همکاری مهد قرآن در مسابقات قرآنی استان زنجان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از همکاری شایسته و تلاش خالصانه مهد قرآن شهرستان ابهر در برگزاری مسابقات قرآن کارکنان، جوانان و ورزشکاران تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، پرویز حاج حسنی مدیر مهد قرآن ابهر گفت: علی جوان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از همکاری شایسته و تلاش خالصانه مهد قرآن شهرستان ابهر در برگزاری مسابقات قرآن کارکنان، جوانان و ورزشکاران تقدیر کرد.
وی اضافه کرد: در سومین دوره مسابقات کتبی و شفاهی رشته‌های تفسیر و حفظ موضوعی، قرائت، ترتیل حفظ یک و 10جزء قرآن کریم کارکنان، جوانان و ورزشکاران استان زنجان طی دو مرحله 14 تا 21 مهرماه برگزار شد، جمعی از مربیان و حافظان کل قرآن عضو مهد قرآن ابهر و زنجان، هدایت و داوری این دوره از مسابقات قرآنی را با موفقیت انجام دادند که این امر رضایت و تجلیل مسئولین و مدیران ورزشی استان را به همراه داشت.
مدیر مهد قرآن شهرستان ابهر افزود: با توجه به اهتمام ویژه مسئولین ورزش و جوانان استان زنجان به فعالیت‌های قرآنی در جامعه ورزشی استان، مهد قرآن بنا به وظایف و اهداف و رسالت خود در توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی آمادگی دارد در زمینه فعالیت‌های آموزشی، عمومی و تخصصی حفظ و مفاهیم قرآن و معارف اهل‌بیت(ع) و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در تربیت رشد و شکوفایی حفاظ همکاری کند.
یادآور می‌شود، مهد قرآن شهرستان ابهر در سال 1382 با مشارکت خیرین قرآن دوست تأسیس شده است . این مرکز با اجرای برنامه‌های آموزش قرآن در رشته حفظ و مفاهیم قرآن با روش مؤسسه مهد قرآن طی 14 سال فعالیت‌های آموزشی موفق شده اند تعداد 10 هزار قرآن پژوه از اقشار مختلف در حفظ اجزاء مختلف تا حفظ کل قرآن کریم را تحت آموزش قرار دهند. رشد و شکوفایی بیش از 50 حافظ کل قرآن در دو بخش خواهران و برادران و تعداد قابل توجه حافظان شرکت‌کننده در سال‌های 94 تا 96 آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه «ترنم وحی» از افتخارات این مرکز قرآن دیار شور و شعور حسینی استان زنجان است.
captcha