معرفی مؤسسه امام رضا(ع) تهران در سلسله نشست «با یاوران وحی»
کد خبر: 3656108
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

معرفی مؤسسه امام رضا(ع) تهران در سلسله نشست «با یاوران وحی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی چهاردهمین نشست با یاوران وحی به معرفی مؤسسه امام رضا(ع) تهران و عملکرد و دستاوردهای این مرکز قرآنی مردم نهاد پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این خبرگزاری در راستای رسالت و اشاعه فرهنگ قرآنی در حوزه‌های مختلف قرآنی، ادبی، سیاسی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و ... و همچنین نیازسنجی مخاطبان و ضرورت‌های تبیین مفاهیم قرآنی و همچنین بیان دغدغه‌های مؤسسات قرآنی ـ مردمی و آشنایی مخاطبان این خبرگزاری با فعالیت‌های این تشکل‌های قرآنی ـ مردمی نشست‌هایی را با عنوان «با یاوران وحی» برگزار می‌کند.
لذا مقرر شده بود در چهاردهمین نشست به معرفی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی طلیعه نور کوثر شهریار پرداخته شود که به دلیل کسالت پیش‌ آمده برای مدیر این مؤسسه مقرر شد این جلسه به زمان مناسبت‌تری موکول شود لذا امروز، دوم آبان‌ماه طی برپایی این نشست به معرفی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) تهران پرداخته می‌شود.  طی این جلسه به بیان عملکرد‌ها و گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه از بدو تأسیس تاکنون و همچنین چشم‌اندازی از  فعالیت‌هایش در سال‌‌های آینده و بیان دغدغه‌ها و درخواست‌هایشان از مسئولان مربوطه پرداخته می‌شود.
یادآور می‌شود، یازدهمین نشست «با یاوران وحی» صبح امروز، دوم آبان‌ماه، ساعت 11 با حضور حاتم رجبی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) تهران در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برپا می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha