زائران با جدی گرفتن توصیه‌های پلیس در تامين امنیت اربعین مشارکت کنند
کد خبر: 3656211
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

زائران با جدی گرفتن توصیه‌های پلیس در تامين امنیت اربعین مشارکت کنند

گروه اجتماعی: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تامين امنيت اربعين بر دوش نيروی انتظامی است، گفت: در اين راستا زائران اربعين حسينی ضمن مشاركت در تامين امنيت لازم است توصيه‌های پليس را جدی بگيرند.

سرهنگ علی قاسم‌پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اظهار کرد: بخش عمده‌ای از تامين امنيت اربعين بر دوش نيروی انتظامی است و در اين راستا زائران اربعين حسينی ضمن مشاركت در تامين امنيت لازم است توصيه‌های پليس را جدی بگيرند.

وی با بيان اينکه همه رده‌های پليس خوزستان، تمام محورهای ورودی استان تا نقطه صفر مرزی شلمچه و چذابه را به صورت محسوس و نامحسوس تحت کنترل قرار می‌دهند، به زائران اربعين حسينی توصيه كرد: در سفر با خودرو، هنگام استراحت از توقف در نقاط تاريک و خلوت خودداری کرده و حتماً در نقاط مناسب و ايستگاه‌هايی که به منظور استراحت زائرين در نظر گرفته شده توقف کنند.

قاسم‌پور افزود: زائران اربعین حسینی خودروها و وسایل نقليه خود را در مرز قبل از خروج از کشور در پارکینگ مناسب پارک و حتماً ضمن استفاده از وسائل ايمنی ضد سرقت از بستن درب خودرو اطمينان حاصل کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پایان ضمن آرزوی قبولی زيارت زائران اباعبدالله الحسين (ع) خاطرنشان کرد: با احترام به قوانين و مقررات و آداب و رسوم مردم کشور عراق ، نماينده شايسته‌ای برای فرهنگ ايرانی اسلامی باشيد.

iqnakhouzestan@

captcha