نوزدهمین دوره مسابقات قرآن تامین اجتماعی در زنجان برگزار شد
کد خبر: 3656585
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

نوزدهمین دوره مسابقات قرآن تامین اجتماعی در زنجان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: امسال نوزدهمین دوره مسابقات قرآن تامین اجتماعی با رشد ۴۴ درصدی شرکت کنندگان در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، دیروز سه شنبه دوم آبان ماه نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان تامین اجتماعی زنجان در دو بخش بیمه و درمان با افزایش ۴۴ درصدی متسابقین در محل دارالقرآن زنجان برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مسابقه مسعود علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان، اظهار کرد: این مسابقات در سه رشته قرائت، ترتیل و مفاهیم بین همکاران سازمان در سراسر کشور در دو بخش بیمه‌ای و درمانی برگزار می‌شود که امسال شاهد حضور ۱۲۸ نفر از همکاران آقا و خانم واحدهای درمانی و بیمه‌ای استان زنجان در این مسابقات هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: سال گذشته و در هجدهمین دوره از مسابقات قرآن سازمان تامین اجتماعی شاهد حضور ۸۷ نفر از همکاران واحد بیمه‌ای و درمان در سطح استان بودیم.

علیاری با بیان اینکه یکی از اقدامات فرهنگی سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح کرامت رضوی است، گفت: در قالب اجرای طرح رضوی هزار نفر از بازنشستگان این سازمان از استان زنجان به مشهد مقدس و ۳۲ نفر از همکاران نیز به عتبات عالیات اعزام شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به خدمات گسترده این سازمان، تاکید کرد: با توجه به ۱۸ نوع خدمت این سازمان و ارتباط گسترده با ارباب رجوع، و تاکید تعالیم دینی و آیات نور وحی در خدمت به خلق، کارکنان تامین اجتماعی نیز خدمت به خلق را برای خود فرصت دانسته و قطعا اهتمام به فعالیت های قرآنی در ارایه هرچه بهتر خدمات تاثیر به سزایی خواهد داشت.

علیاری با بیان اینکه علاوه بر اجرای مسابقات قرآنی، حضور در برنامه های جمع خوانی قرآن کریم که طی ماه مبارک رمضان در حسینیه اعظم زنجان برگزار میشود، مورد استقبال کارکنان این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: حضور کارکنان تامین اجتماعی زنجان در نمازجماعت اداره نیز چشمگیر و قابل توجه است.
captcha