ثبت‌نام 400 نفر در طرح تربیت مربی حفظ قرآن استان مرکزی
کد خبر: 3656859
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
از سال 93 تا 95 انجام شد؛

ثبت‌نام 400 نفر در طرح تربیت مربی حفظ قرآن استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: طی سال‌های 93 تا 95، 400 نفر از حافظان قرآن استان در آزمون مقدماتی طرح تربیت حافظان ثبت‌نام کردند، از این تعداد 282 نفر در دوره تربیت مربی قم پذیرفته شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آزمون تربیت مربی حفظ قرآن از سال 93 در دو بخش کتبی و شفاهی جهت اعزام به دوره آموزشی قم در استان مرکزی آغاز شده است.  حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در این رابطه گفت: آزمون مقدماتی تربیت مربی حفظ قرآن کریم سال 96 در دو مرحله کتبی و شفاهی جهت اعزام به دوره آموزشی قم با حضور ۱۰۰ حافظ 5 جزء به بالا پنجشنبه، 4آبان برگزار شد. تمام فرم‌های کتبی و شفاهی به مرکز تربیت مربی حفظ قم ارسال و پس از تصحیح، نتایج به استان اعلام می‌شود. 
وی اظهار کرد: طی سال‌های 93تا 95، 400 نفر از حافظان استان در آزمون مقدماتی طرح تربیت حافظان ثبت‌نام کردند، از این تعداد 282 نفر در دوره تربیت مربی قم پذیرفته شدند، گواهینامه 100 نفر  اعطا شده و حداکثر تا 10 روز آینده به 182 حافظ گواهینامه اعطا می‌شود. 
حجت‌الاسلام حسینخانی در پایان افزود: آزمون حافظان شهرستان‌های اراک، شازند، خنداب، آشتیان و فراهان به میزبانی اداره‌کل اوقاف استان، خمین، محلات و دلیجان به میزبانی خمین و ساوه و زرندیه به میزبانی ساوه برگزار شد.
captcha