قرآن، مرکز اصلی تعلیم و تربیت بشر است
کد خبر: 3657205
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
استاندار آذربایجان شرقی در غرفه‌ی ایکنا؛

قرآن، مرکز اصلی تعلیم و تربیت بشر است

گروه فعالیت‌های قرآنی: استاندار آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه قرآن یک کتاب بی‌نظیر و حیات‌بخش و همچنین مرکز اصلی تعلیم و تربیت بشر است، گفت: خبرگزاری ایکنا قدردان هستیم که به چنین مسائل تاثیرگذار و مهمی پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه‌ی خبرگزاری قرآنی ایکنا، با بیان اینکه استخراج مفاهیم قرآنی و عملی کردن آین مفایهم هدف اصلی ماست، گفت: مدیریت ارشد استان در راستای استخراج مفاهم قرآنی و عملی کردن آن در جامعه و به‌ویژه در محیط‌های اداری تلاش می‌کند تا این مفاهیم ارزشمند و حیات‌بخش در جامعه پیاده شوند.

قرآن، مرکز اصلی تعلیم و تربیت بشر است

 با بیان اینکه کارهای فوق‌العاده‌ای در حوزه‌ی "مذهب" در استان انجام شده است، اظهار کرد: تلاش ما در جهت ترویج و توسعه‌ی فرهنگ قرآنی بوده و استان ما در بخش‌های مختلفی از جمله، قرائت، تلاوت، ترجمه، حفظ، برگزاری مسابقات قرآنی و تفسیر زمینه و پتانسیل‌های فراوانی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت پیاده کردن مفاهیم قرآنی در زندگی، ادامه داد: باید همگی دست به دست هم دهیم تا مفاهیم قرآنی را در زندگی فردی و اجتماعی و همچنین در فعالیت‌های سیاسی خود پیاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قرآن یک کتاب بی‌نظیر و حیات‌بخش و همچنین مرکز اصلی تعلیم و تربیت بشر است، ادامه داد: از خبرگزاری قرآنی ایکنا قدردان هستیم که به چنین مساول تاثیرگذارو مهمی پرداخت می‌کند، چرا که اگر بخواهیم جامعه را به صورت الگویی نمونه و اسلامی اداره کنیم، باید حتما به قرآن مراجعه کنیم.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۴:۴۹
0
0
کاش خبرگزاری که به اسم قرآن مزین شده است در انتخاب خبرنگاران خود و نتاسب ظاهر آنها با آموزه های قرآنی دقت بیشتری می کرد
captcha