پشت تمام فتنه‌ها در عراق دشمنی به نام آمریکا است
کد خبر: 3657356
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

پشت تمام فتنه‌ها در عراق دشمنی به نام آمریکا است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه پارسیان با اشاره به دیدار حیدر العبادی نخست وزیر عراق با مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر مراقبت از مکر آمریکا و عدم اعتماد به شیطان بزرگ گفت: پشت سر تمام فتنه های عراق دشمنی به نام آمریکا است که باید مراقب باشند و به هیچ وجه به آنها اعتماد نکنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته، پنجم آبان‌ماه‌ نماز جمعه پارسیان، با تسلیت هفتم ماه صفر روز شهادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: برای این امام همام زمینه جنگ علیه حاکمیت نامشروع و استبدادی معاویه میسر نبود، اما در چهارچوب یک فعالیت سیاسی و در راستای اهداف بلند مدت حکومت اسلامی اساس یک مبارزه پنهانی را پی ریزی کرد و شیعه را به صورت یک جمع متشکل و هدفدار برای یک مبارزه مکتبی دوام دار حفظ کرد و به نسل های بعدی سپرد.
وی با انتقاد از دست اندرکاران فدراسیون فوتبال عنوان کرد: درست نبود که در شب شهادت امام حسن (ع) طوری تا پاسی از شب طرفداران فوتبال در خیابان های کشور، رقص و پایکوبی کنند و آنها می توانستند مسابقه را یک روز عقب یا جلو می کشیدند و این به آن معنی نیست که مخالف شادی هستیم.
حجت الاسلام میرزایی با اشاره به بیانیه سه کشور اروپایی (تروئیکا) در اعلام نگرانی از فعالیت های موشکی و برنامه های منطقه ای ایران اظهار کرد: بین اروپا و آمریکا در محدودیت نظامی و موشکی ایران هیچ اختلافی نیست و به قول معروف سگ زرد برادر شغال است.
امام جمعه پارسیان با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگان دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش که فرمودند، قبلا اعلام کردیم و باز اعلام می کنیم که امکان دفاعی کشور قابل مذاکره نیست و در اقتدار ملی با دشمن چک و چانه نمی زنیم، تصریح کرد: آمریکا و اروپا از اقتدار نظام اسلامی عصبانی است چرا که طومار فتنه هایی مثل داعش و تجزیه کشورهای منطقه توسط ایران از بین می رود لذا این عصبانیت طبیعی است که البته ما هم می گوییم آمریکا از دست ما ناراحت باش و از این ناراحتی بمیر چرا که ملت ما مقاوم است و از مسیر خود در مقاومت اسلامی در برابر استکبار و حمایت از مظلوم ذره ای کوتاه نمی آید.
وی همچنین با اشاره به دیدار حیدر العبادی نخست وزیر عراق با مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر مراقبت از مکر آمریکا و عدم اعتماد به شیطان بزرگ گفت: پشت سر تمام فتنه های عراق دشمنی به نام آمریکا است که باید مراقب باشند و به هیچ وجه به آنها اعتماد نکنند.
خطیب نماز جمعه پارسیان با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی عنوان کرد: ملتی که عشق شهادت در دل کوچک و بزرگش موج می زند، این ملت آسیب نخواهد دید.
میرزایی، حذف درس شهید فهمیده را از عوارض سند خفت بار ۲۰۳۰ در گذشته دانست و تاکید کرد: همین نوجوانان بسیجی هستند که آینده انقلاب را تضمین می کنند.
وی با تسلیت سالروز شهادت عمار به عنوان الگوی بصیرت و شجاعت، بیان کرد: گاه برخی افراد با وجود آگاهی از مسائل سکوت اختیار می کنند و از حق دفاع نمی کنند، خطر این افراد از آنهایی که ساز مخالفت می زنند بیشتر است که نمونه ان در فتنه ۸۸ بود و با وجود دانستن حق سکوت اختیار کردند که عمار تا آخرین لحظه دست از افشا گری و بیان حق برنداشت و در دفاع از ولایت کوتاهی نکرد.
خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به وضعیت نامطلوب فرهنگی و نا به سامانی های اجتماعی روستای قاسمعالی در مصرف مواد مخدر، اعتیاد، فقر فرهنگی، از همه مسئولان رسیدگی و پیگیری موضوعات را خواستار شد و تأکید کرد: ناحیه مقاومت سپاه با تمام قدرت می تواند به مسئولان کمک کند در صورتی که آنها پای کار باشند و خود را به بی خبری نزنند.
امام جمعه شهرستان به برگزاری همایش زکات و نماز در شهرستان اشاره کرد و افزود: اجلاس سراسری نماز در اواخر آذر ماه با رویکرد نماز و فضای مجازی برگزار می گردد.
حجت الاسلام میرزایی با تأکید به اهمیت زیارت اربعین حسینی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن میلیون ها انسان با هدف مشترک باعث شده که دوست و دشمن بر بی نظیر بودن این حرکت اعتراف کنند و بر عظمت آن سر تعظیم فرود آورند.
captcha