جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در مقابل نفوذ صهیونیسم به خاورمیانه است
کد خبر: 3657365
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در مقابل نفوذ صهیونیسم به خاورمیانه است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بشاگرد گفت: جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در مقابل نفوذ صهیونیسم و استکبار جهانی به خاور‌میانه است و باعث شده تمام برنامه‌های آن‌ها در منطقه نقش بر آب شود که دشمنی آمریکا با ایران به همین خاطر است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین غلامی امام جمعه موقت بشاگرد در خطبه های نماز جمعه این هفته(پنجم آبان ماه)، با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه، اظهار کرد: استکبار جهانی با رهبری صهیونیسم و با نوکری آمریکا  قصد تجزیه خاورمیانه و تبدیل آن  به کشور های کوچک و ضعیف را دارد تا با نقشه های شوم خود کنترل آن ها را به راحتی به دست گیرند.
امام جمعه موقت بشاگرد در ادامه عربستان سعودی را نمونه ای از دستاورد های شوم آمریکا و انگلیس در خاور میانه دانست.
غلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در مقابل نفوذ صهیونیسم و استکبار جهانی به خاور میانه است و باعث شده تمام برنامه های آن ها در منطقه نقش بر آب شود که دشمنی آمریکا با ایران به همین خاطر است.
وی، قدرت و توان بالای نظامی ایران به ویژه سپاه پاسداران و شکست آمریکا در مذاکرات برجام را اصلی ترین دلایل وضع  تحریم های جدید علیه کشور عنوان کرد.
امام جمعه موقت بشاگرد تصریح کرد: مذاکرات هسته ای مقدمه ای برای اجرای برجام های دیگر بود که برخی از ساده لوحان و منافقین داخلی به دنبال اجرای آن بودن که به لطف  حضور رهبر معظم انقلاب، مردم و سپاه پاسداران تحقق نیافت و در نطفه خفه شد.
غلامی با تأکید به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر غیر قابل مذاکره بودن قدرت دفاعی کشور، یاد آور شد: هیچ کشوری مسائل محرمانه و مهم خود را حتی با کشور های دوست در میان نمی گزارد و اجازه دادن به آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده ایران برای ورود به مسائل دفاعی و نظامی کشور کمال نادانی است.
وی ضمن اشاره به هشتم صفر، سالروز درگذشت سلمان فارسی،  از این بزرگوار به عنوان  افتخاری برای  ایران و یکی از یاران  برتر پیامبر اکرم (ص) و رازدار امام علی (ع) یاد کرد.
امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد در پایان با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده بیان کرد: این نوجوان ۱۳ ساله ولایت و مقام آن را شناخت و امید‌واریم دانش‌آموزان ما به کمک‌ مربیان و معلمان خود بیش از پیش جهت ولایت‌پذیری آموزش ببینند.
captcha