طرح تربیت مربی حفظ قرآن در قم برگزار می‎شود
کد خبر: 3657520
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

طرح تربیت مربی حفظ قرآن در قم برگزار می‎شود

گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیر اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان قم از اجرای طرح تربیت مربی قرآن کریم در استان با حضور حافظان بالای پنج جزء خبر داد.

سید‌محمد صالح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: طرح تربیت مربی حفظ ویژه حافظان پنج جز به بالا است و به صورت فشرده یک هفته‎ای در صبح و بعد از ظهر در مرکز تربیت مربی حفظ قرآن کریم در مجتمع امامزاده سیدعلی(ع) برگزار می‎شود.
وی افزود: در این زمینه یک آزمون ورودی ویژه متقاضیان به دو صورت کتبی و شفاهی برگزار و برگزیدگان آزمون برای شرکت در دوره معرفی می‎شوند.
مدیر اداره قرآنی اوقاف و امورخیریه بیان کرد: آزمون شفاهی از محفوظات افراد است که ویژه افرادی است که حافظ پنج جز باشند و آزمون کتبی نیز از درسنامه حفظ قرآن کریم موسسه نورالثقلین برگزار می‎شود؛ سوالات نیز به صورت تستی مطرح می‎شود.
وی گفت: پس از پایان دوره آزمون نهایی شرکت کنندگان مدرک اوقاف و امورخیریه به شرکت‌کنندگان داده می‎شود و در نهایت از برگزیدگان برای استفاده در برنامه‎های آموزشی اوقاف دعوت می‌شود.
صالح‌نژاد یادآور شد: ثبت نام این طرح تا آخر آبان ماه است و محل ثبت نام نیز در گلزار شهدا دفتر حفظ قرآن با شماره تماس 7742251 و مرکز ثبت دیگر در امام‎زاده ابراهیم(ع) در دفتر حفظ قرآن با شماره تماس 8828884 است.
captcha