نشست «دستاوردهای اربعین برای جامعه جهانی» در ایکنای خوزستان برگزار شد
کد خبر: 3657723
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

نشست «دستاوردهای اربعین برای جامعه جهانی» در ایکنای خوزستان برگزار شد

گروه معارف: در آستانه اربعین حسینی نشست «دستاوردهای زیارت اربعین برای جامعه جهانی» در تحریریه خبرگزاری ایکنا خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نشست «دستاوردهای زیارت اربعین برای جامعه جهانی» در آستانه فرارسیدن سالروز اربعین حضرت اباعبدالله(ع) در تحریریه ایکنای خوزستان برگزار شد.

به اذعان همگان گسترش حرکت شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین حسینی از نقاط مختلف جهان به سوی مضجع شریف ایشان، روح تازه‌ای در کالبد آزادگی و ایمان در جامعه توحیدی و سطح جهان دمیده است.

با توجه به رسالت خاص شیعه و پیروان مکتب اهل بیت(ع) در نشر و احیای این مکتب و حفظ آن، لازم است در تبیین ابعاد این حرکت بکوشیم، معناداری و عمق آن را به گوش همه نظاره‌گران این حرکت عظیم در سطح جهان برسانیم، تا هم در گسترش آن قدمی برداشته و هم برای ما و آنانی که قدم در این مسیر می‌گذارند، سنگینی بار مسئولیت شیفتگان سیدالشهدا(ع) در عصر کنونی روشن شود.

نشست «دستاوردهای زیارت اربعین برای جامعه جهانی» با حضور دکتر علی مطوری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و حجت‌الاسلام محمد انصاری مدرس دروس معارف دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز برگزار شد.

مشروح این نشست متعاقبا بر خروجی ایکنای خوزستان قرار می‌گیرد.

iqnakhouzestan@

captcha