بازدید جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا از شلمچه
کد خبر: 3658026
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

بازدید جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا از شلمچه

گروه اجتماعی: سردار محسن فتحی‌زاده جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا امروز 7 آبان از روند تردد زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سردار محسن فتحی‌زاده جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در حاشیه بازدید از روند تردد زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه که امروز 7 آبان ماه صورت گرفت، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز بار دیگر توفیق پیدا کردیم تا از پایانه مرزی شلمچه بازدیدی داشته باشیم.

وی افزود: همچنین در این مرز شاهد آماده‌سازی زیرساخت‌ها و روانی جریان عبور زائران از مرز باشیم. با همت و تلاشی که همه مسئولان محلی، فرمانداران و همه عزیزان داشتند هموطنان عزیز ما در این مرز مشکل خاصی نداشتند.

فتحی زاده با بیان اینکه پایانه مرزی شلمچه آماده پذیرایی از افرادی است که می‌خواهند از مرز شلمچه عبور کنند، ادامه داد: بر اساس گزارش‌ها، عبور زوار در این مرز رو به افزایش است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا افزود: تا روزهای آینده این جمعیت بازهم افزایش می‌یابد و به فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان در این خصوص تأکید کردم که آمادگی خودشان را بالا ببرند و آمادگی پذیرایی از زواری که در آینده به مرزها می‌آیند را داشته باشند.

سردار فتحی‌زاده اظهار کرد: تردد جمعیت امروز نسبت به روز گذشته افزایش پیداکرده است و به نظر می‌رسد در روزهای آینده شاهد اوج افزایش زواری هستیم که به این مرز می‌رسند.

وی  با اشاره به تردد زوار در مرز خسروی عنوان کرد: مشکلی در مرز خسروی از نظر دولت ایران وجود ندارد و منتظر هستیم تا طرف عراقی آمادگی خود را برای پذیرش زوار اعلام کند و به‌محض این اعلام آمادگی عبور از مرز انجام می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا بیان کرد: تا این لحظه به‌هیچ‌وجه مشکل ترافیکی خاصی نداشتیم و در مسیرها تردد روان است.

وی افزود: به نظر می‌رسد در روزهای آینده شاهد اوج جمعیت و افزایش تعداد سفرها باشیم و خود را برای آن زمان آماده کرده‌ایم. همچنین سفارش‌ها و تمهیدات لازم را انجام داده‌ایم.

سردار فتحی‌زاده تاکید کرد: تاکید و توصیه ما به زوار عزیز این است که حتما با آمادگی کافی به مرزها مراجعه کنند زیرا بدون داشتن پاسپورت، گذرنامه، روادید و ویزای معتبر امکان عبور از مرز را ندارند و در غیر این صورت حتما با زحمت مواجه می‌شوند و به عقب برمی‌گردند و دچار مشکل می‌شوند.

وی گفت: زوار گرامی در هنگام مراجعه به مرز آرامش و احتیاط لازم را داشته باشند تا بدون کوچک‌ترین حادثه بتوانند این سفر را طی کنند.

iqnakhouzestan@


captcha