تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس شیراز
کد خبر: 3658320
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس شیراز

گروه اجتماعی: مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس این كلان‌شهر پرداخت و گفت: تمام برنامه‌های این هفته با صبغه تكریم شهدا برگزار می‌شوند.

مرتضی رضایی، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت حسین فهمیده و همچنین آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: قریب 160 برنامه در ایام هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس شیراز برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین و شاخص‌ترین این برنامه‌ها از برگزاری تجمع هیئت دانش‌آموزی «منتظران وصل» در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز در تاریخ 10 آبان‌ماه جاری خبر داد و گفت:‌ همچنین در این هفته در مدارس شیراز پرده‌خوانی شهدا برگزار خواهد شد.

رضایی، برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز آموزش و پرورش ناحیه سه در مدارس را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: برگزاری برنامه لحظه‌ای با شهدا در صبحگاه مدارس، مسابقات نامه‌ای به همکلاسی جهت مقاطع ابتدایی و مسابقه ساخت مترسک استکبار جهت مقاطع ابتدایی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به راه‌اندازی کانال همکلاسی آسمانی با هدف معرفی سیره شهدای دانش‌آموز آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز، استان فارس، کشور و جهان اسلام، تریبون آزاد با موضوع چرا مرگ بر آمریکا، دیدار از خانواده شهدا و جانبازان دانش‌آموز، تولید نشریه‌های الکترونیکی جهت بهر‌ برداری در فضا‌های مجازی اشاره كرد.

وی با تأكید بر اینكه قطعاً دانش‌آموزان مدارس شیراز حضور پرشوری در راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه و مبارزه با استكبار جهانی خواهند داشت، گفت: نشست‌های بصیرتی و برگزاری صبحگاه‌های ایثار و مقاومت با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و مدافعان حرم از دیگر برنامه‌های این ایام هستند.

captcha