رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی شهادت شهید «نائبی» را تسلیت گفت
کد خبر: 3658543
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی شهادت شهید «نائبی» را تسلیت گفت

گروه اجتماعی: رئیس مجمع نمایندگان مردم شریف خراسان جنوبی شهادت شهید محمد کلاته نائبی از فرزندان غیور نیروی انتظامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت ستوانیکم «محمد کلاته نائبی» در درگیری با اشرار مسلح در خوسف را تسلیت گفت. 
متن کامل پیام حجت الاسلام والمسلمین عبادی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون 
عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مسلح و فرزندان نیروی انتظامی کشور است که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنان شان از جان عزیز و خون پاک خود می‌گذارند. 
شهادت مظلومانه و جانسوز شهید ستوان یکم «محمد کلاته نائبی» از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران در نیروی انتظامی خراسان جنوبی که در جریان حادثه اخیر منطقه کویری شهرستان خوسف به دست اشرار مسلح به لقاء الله شتافت، مردم ولایتمدار و شهید پرور خراسان جنوبی را داغدار کرد. بدون تردید با تدابیر و اقدامات امنیتی و اطلاعاتی؛ اشرار مسلح بزودی به سزای اعمال ننگین شان می‌رسند.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت این ضایعه به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهید محمد کلاتی نائبی، همرزمان ایشان در نیروی انتظامی و همه آحاد مردم بزرگوار و صبور خراسان جنوبی، از خداوند متعال برای این شهید والا مقام علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را مسئلت دارم.
captcha