مستند زندگی شهید مدافع حرم سیفی در صدا و سیمای اردبیل ساخته می‌شود
کد خبر: 3658635
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

مستند زندگی شهید مدافع حرم سیفی در صدا و سیمای اردبیل ساخته می‌شود

گروه اجتماعی: معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: مستند فاخری از زندگی شهید مدافع حرم علی سیفی در صدا و سیمای مرکز اردبیل ساخته شده و در شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما روز گذشته هشتم آبان ماه در دیدار با خانواده شهید علی سیفی در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زندگی مردم مستند فاخری از زندگی شهید مدافع حرم علی سیفی در صدا و سیمای مرکز اردبیل ساخته شده و در شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.
وی افزود: تولیدات این مستندات پاسخ مناسبی به سئوالات نسل جوان است که به  همین دلیل حائز اهمیت بسیار است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع را در راه دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به حداقل برسانیم.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: دشمنان همیشه درصدد هستند با نشانه گرفتن اعتقادات و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی آینده جوانان کشورمان را به سمت نابودی بکشانند و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این زمینه انجام داده‌اند که به همین دلیل نیاز است جوانان مرز و بوم کشور ما نیز در مقابل آگاهی و هوشیاری خود را در تمامی عرصه‌ها افزایش دهند.
دارابی بیان کرد: هر آن چه به دست آورده‌ایم در سایه خون شهدای والامقام کشورمان بوده و به همین دلیل تولید چنین برنامه‌های فاخر و ارزشمندی نیز یک وظیفه و رسالت حساس است که نباید در این زمینه هیچ کم و کاستی داشته باشیم بلکه باید تمام توان خود را در این زمینه به‌کارگیریم تا شاهد تولید مستندات و برنامه‌های فاخر در این زمینه باشیم.
وی تصریح کرد: گذر زمان اهمیت سپاه پاسداران را برای ما به وضوح مشخص می‌کند و اگر دشمنان با اقدامات اخیر خواستند جایگاه سپاه را بین مردم از بین بروند سبب تقویت این جایگاه در قلب مردم شدند و فقط نشان دادند که از کجا آسیب دیده‌اند و چه کسانی در مقابل سلطه‌طلبی آنان ایستاده است.
captcha