اجرای شایسته پدافند غیرعامل ضامن اقتدار ملی است
کد خبر: 3658675
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

اجرای شایسته پدافند غیرعامل ضامن اقتدار ملی است

گروه اجتماعی: جانشین شورای پدافند غیرعامل استان یزد گفت: اجرای شایسته پدافند غیرعامل ضامن حفظ و گسترش امنیت ملی و افزایش پایداری کشور در مقابل انواع تهدیدات و خطرهاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان به مناسبت روز ملی پدافند غیرعامل و هفته نکوداشت پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.
وی در این پیام آورده است: نگاه بلند و عمیق رهبر فرزانه انقلاب و فرمایشات معظم له مبنی بر اینکه پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه، نه برای یک مقطع خاص حاکی از اهمیت، نقش و جایگاه این حوزه در حفاظت از زیرساخت ها، مصون سازی و فراهم کردن بسترهای امن توسعه پایدار است.
پدافند غیرعامل موجب افزایش بازدارندگی، تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی و غیرنظامی دشمن می شود.
جمهوری اسلامی ایران در سایه مردم سالاری دینی و حضور و مشارکت همیشگی مردم در صحنه ها، انواع تهدیدهای آشکار و پنهان دشمنان را خنثی نموده و اقتدار خود را در منطقه و جهان فزونی بخشیده است.
در روز ملی پدافند غیرعامل و هفته نکوداشت آن لازم می دانم ضمن درود و تکریم و ارج نهادن به همه فعالیت های انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل، از همه تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران حوزه پدافند غیرعامل استانداری که فعالیت های ارزشمندی را در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در استان داشته اند، تقدیر و تشکر نمایم.
توفیق همگان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)و تحت هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)از خداوند متعال خواستارم.
captcha