توزیع و طبخ 10 هزار پرس غذای گرم در موکب حضرت علی اصغر(ع) اوقاف مازندران
کد خبر: 3659259
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

توزیع و طبخ 10 هزار پرس غذای گرم در موکب حضرت علی اصغر(ع) اوقاف مازندران

گروه اجتماعی: روزانه 10 هزار پرس غذای گرم در موکب حضرت علی اصغر(ع) اوقاف مازندران، طبخ و در بین زائران توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران گردهمایی بزرگ اربعین بزرگترین همایش وحدت اقتدار مسلمانان است به طوری که دلدادگان امام حسین(ع) از 190 کشور دنیا در این همایش شرکت می کنند و به عشق سرور و سالار شهیدان مشقت و سختی راه را به جان میخرند.

 عشق به امام حسین(ع) آن چنان در دل ها رخنه کرده که مردم هر چه دارند را در طبق اخلاص می گذارند تا سهم هرچند کوچکی در این همایش عظیم داشته باشند.

سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز هر ساله برای برگزاری این حماسه بزرگ برنامه هایی را در دستور کار دارد که می توان به برپایی موکب در کشور عراق و خیمه های معرفت اشاره کرد.

اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران هم به عنوان متولی نشر ارزش های قرآنی اقدام به برپایی موکب حضرت علی اصغر (ع) در شهر نعمانیه عراق کرده است که در آن روزانه 10 هزار پرس غذای گرم طبخ و در میان زائران توزیع می شود.

همچنین در این مکان خیمه معرفت دائر شده است که درآن روحانیون به سوالات دینی پاسخ می دهند و می توان پرده‌خوانی نوین، برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوان، نمایش آیینی، اهدای جوایز و زیارت مجازی را از برنامه های جانبی آن برشمرد.

لازم به ذکر است: موکب حضرت علی اصغر(ع) از6 الی 20 آبان ماه آماده پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.
captcha