ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم دارد
کد خبر: 3659496
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
اخبار بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات/183

ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم دارد

گروه بین‌الملل: عقیل عواد جبر المیاحی در نشستی در نمایشگاه مطبوعات تأکید کرد: ایران از طریق کمک‌های مستشاری نقش مهمی را در مبارزه با تروریسم دارد و مردم عراق هیچ‌گاه حمایت‌های ایران را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، امروز نشستی با عنوان «حمایت جمهوری اسلامی ایران از عراق در جنگ علیه تروریسم» در مصلی امام خمینی (ره) محل برپایی بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، برگزار شد.

«عقیل عواد جبر المیاحی»، سردبیر روزنامه کل الاخبار عراق طی سخنانی کوتاه در این نشست، گفت: ایران و عراق روابط دیرینه‌ای در زمینه‌های گوناگون دارند و دستاوردهای بزرگی را برای تمدن بشری به ارمغان آورده‌اند.

سردبیر روزنامه کل الاخبار عراق تصریح کرد: یکی از وظایف اصحاب رسانه تلاش برای انعکاس واقعیت‌ها و گسترش روابط میان ملل جهان است. خبرنگاران ایران و عراق نیز باید برای گسترش روابط هر چه بیشتر میان دو کشور و همچنین افزایش همکار‌ی‌ها کمک کنند.

وی در بخشی از سخنانش نیز با تقدیر از نقش ایران در جنگ علیه تروریسم، گفت: ایران از طریق کمک‌های مستشاری نقش مهمی را در مبارزه با تروریسم دارد و مردم عراق هیچ‌گاه حمایت‌های ایران را فراموش نخواهند کرد.

captcha