یادواره 89 شهید دانش‌آموز کهگیلویه برگزار شد
کد خبر: 3660284
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

یادواره 89 شهید دانش‌آموز کهگیلویه برگزار شد

گروه اجتماعی: یادواره 89 شهید دانش‌آموز شهرستان کهگیلویه در دبیرستان دخترانه شاهد دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی، مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 14 آبان‌ماه در حاشیه یادواره 89 شهید دانش‌آموز شهرستان کهگیلویه در دبیرستان دخترانه شاهد دهدشت، اظهار کرد: شهدای دانش‌آموز برای حفظ آرمان‌های انقلاب در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند.
وی افزود: شهدای دانش‌آموز با آگاهی و از جان گذشتگی برای حفظ آرمان‌های انقلاب راهی دفاع مقدس شدند.
مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: جایگاه امروز ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی و بین‌المللی مرهون فداکاری‌های دانش‌آموزان و جوانان دیروز و پشتکار و تلاش جوانان و دانش‌آموزان امروز است.
حجت‌الاسلام میرمحمدی با اشاره به اینکه کم سن و سال ترین شهید دفاع مقدس، شهید علی‌پور دانش‌آموز 13 ساله از استان است، ابراز کرد: این مهم، برای استان یک افتخار بسیار بزرگ محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: امروز دانش‌آموزان در خط مقدم هجمه‌های دشمنان قرار گرفته و لزوم بهره‌مندی و آشنایی آنان با ارزش‌های ناب محمدی، اسلام، قرآن و ولایت اولویت دارد .
مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت تقویت مبانی دینی و اشاعه فرهنگ قرآنی در مدارس، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با تجهیز به سلاح علم و دانش و آگاهی توام با معنویت می‌توانند ادامه‌دهنده راه شهدای دانش‌آموز باشند.
یادآور می‌شود، نمایشگاه آثار، عکس و مهمات جنگی نیز به مدت یک هفته برای دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های اجرایی این یادواره شهدا بوده است.
captcha