معرفی اربعین به مخاطبان بین‌الملل
کد خبر: 3660323
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
به همت دانشجویان صدا و سیما صورت می‌گیرد:

معرفی اربعین به مخاطبان بین‌الملل

گروه دانشگاه: دانشجویان دانشگاه صدا و سیما برای نخستین‌بار، وقایع راهپیمایی بزرگ اربعین را در صحنه به زبان انگلیسی برای مخاطبان حوزه برون مرزی گزارش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از دانشگاه صدا و سیما، نخستین گروه رسانه‌ای و اعزامی دانشگاه صدا و سیما با عنوان STT Media Group، از مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، در کشور عراق، محتوای متنی و صوتی- تصویری، تهیه کرده و اماکن تاریخی و مذهبی و صحنه‌های معنوی از حرکت زائران، شیفتگان و دلباختگان امام حسین(ع) و پیروان مکتب ولایت را به تصویر می‌کشد.

نام این گروه مخفف Seeking The Truth (در جستجوی حقیقت) است و تشکیل این گروه حاصل همکاری تعدادی از دانشجویان دانشکده ارتباطات و دانشکده تولید است که از مدت‌ها قبل برای این سفر برنامه‌ریزی و هماهنگی کرده بودند و دانشگاه صدا و سیما نیز از طرح آنان استقبال و حمایت کرد.

تولید و انتشار متن، تصویر و فیلم های کوتاه به زبان انگلیسی در فضای مجازی برای معرفی اربعین به مخاطبان بین المللی و مسلمان در اقصی نقاط گیتی و نیز تولید فیلم مستند از اهداف این دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی است.
captcha