بازدید مدیرعامل دارالقرآن اصفهان از دارالقرآن آل‌یس فلاورجان
کد خبر: 3660683
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

بازدید مدیرعامل دارالقرآن اصفهان از دارالقرآن آل‌یس فلاورجان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد: مدیرعامل دارالقرآن‌ الکریم اصفهان همراه با هیئت همراه، از دارالقرآن آل‌یس فلاورجان بازدید کرد.

رمضان محمدی، مدیر داخلی دارالقرآن آل‌یس فلاورجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: عاملیان، مدیرعامل دارالقرآن الکریم اصفهان با هیئت همراه، آقایان خدائی و احمدی مسئول امور مراکز و مؤسسات و امور مالی از محل مؤسسه دارالقرآن‌ الکریم آل‌یس فلاورجان بازدید کردند.

وی ادامه داد: این بازدید طی دعوت قبلی از سوی دارالقرآن الکریم آل‌یس فلاورجان صورت گرفته بود که عامریان و هیئت همراه این دعوت را قبول کرده و از روند فعالیت‌های این مرکز بازدید کردند.

محمدی بیان کرد: در این دیدار اعضاء ستاد پشتیبانی و مدیریت دارالقرآن آل‌یس حضور داشتند که درباره مشکلات و کمبودهای مؤسسه اعم از کمبود بودجه برای بهسازی فضای ساختمان آموزشی، مشکلات حقوق کارکنان، بیمه آنان و مسائل مالی و غیره مطالبی را بیان کردند.

مدیر داخلی دارالقرآن آل‌یس فلاورجان افزود: مدیر عامل دارالقرآن‌ الکریم اصفهان نیز به مراتب پس از دریافت نظرات اعضاء، از فعالیت‌های مرکز تقدیر کرد و مقرر شد که این مشکلات در جلسه هیئت امنای دارالقرآن الکریم استان به بحث گذاشته شود.

گفتنی است؛ دارالقرآن آل یس در استان اصفهان، فلاورجان، خیابان امام خمینی(ره)، اول میدان انقلاب، کوچه وحدت واقع شده است.

captcha