سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
کد خبر: 3660731
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

گروه جامعه: تفاهم‌نامه‌ای بين سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن كريم در کشور و تقویت تعاملات رسانه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه بین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به نمایندگانی حمید‌ صابرفرزام و دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به نمایندگی سید وحید عقیلی به عنوان طرف دوم منعقد شد.

در بخشی از این تعهدنامه بر مشارکت در توسعه و ترویج مفاهیم قرآن كريم و تربیت خبرنگار قرآنی در جامعه دانشگاهیان دانشگاه تهران مرکز، دانشجویان، اساتید و اعضای هیأت علمی، كاركنان و خانواده ایشان، برگزاری مشترک همایش‌ها، جشنواره‌ها، مسابقات، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های قرآنی، پوشش اخبار فعالیت‌های قرآنی دانشگاه تهران مرکز با راه‌اندازی دفتر ایکنا مستقر در دانشگاه تاکید شده است.
 بر اساس گزارش ایکنا سید وحید عقیلی، ریاست دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه واحد تهران مرکز در جریان این تفاهم‌نامه بازدیدی را از خبرگزاری ایکنا و فعالیت‌های پیرامون آن انجام داد. وی در این بازدید ضمن ارزیابی عالی فعالیت‌های ایکنا، گفت: ما باور نمی‌کنیم که یک خبرگزاری تخصصی بتواند تا این حد فعالیت و کار کند.

وی با اشاره به ارزشمند بودن فعالیت‌های کانون خبرنگاران ایکنا نبأ، افزود: این اقدامات بسیار قابل تأمل و ارزشمند است. مسیر و هدف این حرکت که آگاهی‌رسانی در شیوه پیاده‌سازی ارزش‌های قرآنی خبرگزاری است بسیار حائز اهمیت است.
captcha