گفتمان نمازشناسی در گیلان‌غرب برگزار شد
کد خبر: 3661169
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

گفتمان نمازشناسی در گیلان‌غرب برگزار شد

گروه معارف: با هدف ارتقا دانش و بینش دانش‌آموزان نسبت به جایگاه نماز و توسعه و ترویج این فریضه الهی گفتمان نمازشناسی در گیلان‌غرب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، صبح امروز و با هدف ارتقا دانش و بینش دانش‌آموزان نسبت به جایگاه اقامه نماز و ترویج و توسعه این فریضه الهی بین دانش‌آموزان گفتمان نمازشناسی در گیلان‌غرب برگزار شد.
در این نشست کارشناس برنامه با اشاره به تلاش دانش‌آموزان برای درک مفهوم واقعی نماز، اظهار کرد: معرفت‌شناسی و درک و فهم عمیق این مسئله و اهمیت آن یکی از اولویت‌های مهم به شمار می‌آید که باید به آن توجه کرد.
گفتمان نمازشناسی در گیلان‌غرب برگزار شد
وی افزود: نماز بهترین وسیله ارتباطی انسان با خداوند متعال است و در آیات و روایات فراوانی به اهمیت برپایی نماز اول وقت و به ویژه نماز جماعت تأکید شده است.
این کارشناس اظهار کرد: توجه داشته باشیم که اگر به فریضه اقامه نماز توجه کافی داشته باشم می‌توان شاهد کاهش و حتی برچیده شدن بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه باشیم.
وی تصریح کرد: امر به معروف از فرایض بزرگ مکتب اسلام سرچشمه می‌گیرد و برترین معروف‌ها نیز نماز است.
کارشناس این نشست دانش‌آموزی توجه به زیرساخت‌ها در این زمینه را مهم دانست و افزود: باید به کیفیت برگزاری نماز در مدارس توجه جدی داشت.
captcha